Hirdetés

Uncharted 4: A Thief's End - lenyűgöző lesz a grafika, de nem ez a legfontosabb

|

Az Uncharted 4: A Thief's End írója és vezető dizájnere mesélt arról, milyen grafikai újításokra számíthatunk annak köszönhetően, hogy csak PS4-re fejleszthetnek.

Hirdetés

Sok mindenről kérdezték a Naughty Dog két fejesét, Josh Scherrt és Ricky Cambiert, akik az Uncharted 4: A Thief's End személyében egy ténylegesen újgenerációs élményt szeretnének megalkotni. A fejlődés az előző Unchartedhez, vagy éppen a Last of Ushoz képest is elképesztő, de szerintük a PS4 életciklusának vége felé még komolyabb dolgokra számíthatunk.

Ennek kapcsán egy rövid összehasonlítást is tettek saját készülő játékuk és a The Order: 1886 között, hiszen mindkettő erősen épít filmes eszközök átvételére, illetve az Orderhez hasonlóan az eddig Unchartedek sem voltak túl hosszúak (bár tovább tartottak, mint a Ready At Dawn játéka). Ezzel kapcsolatban rámutattak, hogy a Naughty Dog általában nem egy adott játékhosszban gondolkodik, hanem olyan történeteket szeretnének megalkotni, amikben a karaktereik minél jobban kiteljesedhetnek.

Emellett kiemelték, hogy ahogy egyre több tapasztalatot szereztek, egyre kevésbé szeretnék elvenni az irányítást a játékosoktól, így például az Uncharted 2 vonatos jelenetében, vagy a folytatás repülőn játszódó részei alatt is végig a játékos kezében hagyták az irányítást, ahogy a Last of Us kórházas jelenete is eredetileg csak egy átvezető lett volna, de végül ezt is végig irányíthatóvá tették.

Ahogy Scherr és Cambier rámutattak, a minden korábbinál szebb grafika is elsősorban az adott jelenet hangulatát támogatja majd, így nem a teljes realizmus a céljuk, hanem a valóság bizonyos szintű megközelítése után már egy saját stílust követnek. Ez nem csak a helyszínek megalkotásában segít, hanem például a karakterek arcai is minden korábbinál részletesebbek lesznek. Míg a Last of Us-ban 90 és 100 közötti "csont" volt a karakterek arcában (ezekkel tudják mozgatni az arc különböző részeit), addig az Uncharted 4-ben 300-500 ilyen, az animációt segítő "csont" lesz majd az egyes arcokban.

Ennek az a célja, hogy közelebb kerülhessünk a játék szereplőihez, amihez hosszátesz a választott kameraállás is. Bár nem olyan közelről nézzük majd Drake kalandjait, mint ahogy Joellel tettük a Last of Usban, a külső nézet mindenképpen fontos volt, hogy önálló karakterként gondolhassunk az általunk irányított szereplőkre.

Szerintek mi az Uncharted sikerének titka?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)