Hirdetés

Unity 4 engine bejelentés - Flash, Linux és DirectX 11 támogatással

|

A Unity engine család egyre népszerűbb - könnyen elsajátítható és használható, mégis látványos eredményekre képes.

Hirdetés

Erre kiváló példa az Arakion esete, melyet egy totális kezdő négy hét alatt hozott össze a Unity Engine segítségével.

Az Engine következő generációja, azaz a 4-es régóta vágyott és kért fícsöröket tartalmaz majd, olyanokat, mint Linux kompatibilitás, Flash kompatibilitás és DirectX 11 támogatás. Emellett újítás lesz a már beigért Mecanim animációs editor, amelynek már a Unity 3-ban benne kellett volna lennie. A DirectX 11 támogatása egyben a Shader Model 5 támogatását is jelenti, míg a GPU nélküli mobil eszközökön real-time shadows, skinned mesh instancing és baking lightmaps esetén normal maps használata is lehetséges lesz (elnézést az eredeti angol kifejezésekért, de fogalmam sincs róla, ezek egyáltalán léteznek-e magyarul). További részletek az új engineről az augusztus 22-25 között megrendezendő Unite 2012 Developer Conference keretein belül derülnek majd ki. 

A Unity 4 engine a hivatalos oldalon előrendelhető 200 dollárért. 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)