Hirdetés

A Ubisoft szerint már nem olyan fontosak az előrendelések

|

A Ubisoft az utóbbi idők példáit követően belátta, hogy manapság már nincs akkora súlya az előrendeléseknek egy játék sikerében, mint régebben.

Hirdetés

Az évek alatt megszoktuk, hogy egy játék sikerének egyik elsődleges metrikája az előrendelt példányok száma. Ez sajnos azért probléma, mert a kiadók mindent bevetnek annak érdekében, hogy feltornázzák ezt a számot és különféle ajándékokkal próbálják meggyőzni a játékosokat, hogy kötelezzék el magukat egy olyan játék mellett, ami még nem bizonyított. Rengeteg (jogos) kritika éri ezen szokások miatt az előrendeléseket, viszont a Ubisoft szerint az utóbbi időben sok mindent változott.

A Ubisoft nemrég közzétette a szeptember 30-ig tartó hat hónapról szóló pénzügyi adatait, amihez néhány érdekes felismerés is társul. Yves Guillemot szerint a Watch Dogs 2 remekül teljesít az előrendeléseket kapcsolatban, viszont azt is hozzátette, hogy több okból is kevésbé megbízható mutató, mint korábban:

"Fontosnak tartjuk az előrendeléseket, de manapság már nem elengedhetetlenek ahhoz, hogy egy játék sikeres lehessen."

A Ubisoft szerint ez egyrészt azért van, mert a vásárlók már tudják, hogy a digitális vásárlás lehetősége miatt már nem kell aggódniuk amiatt, hogy elkapkodják a boltok polcairól az összes példányt. Emellett az is előfordulhat, hogy egy olyan névnél, amit nem ismernek még világszerte (mint pl. a Call of Duty), a játékosok bizonytalanul állhatnak hozzá és nem veszik meg addig, amíg nem hallottak valami visszajelzést a játék minőségéről.

Persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet siker egy ilyen alkotásból, erre hozta fel a cég példaként a Rainbow Six: Siege-et, ami a szerény indulást követően hatalmas előrelépéseket tett, miután a csapat kitartott mellette és fontolóra vette a játékosok visszajelzéseit. A cégnek egyébként a Siege mellett a The Crew és a The Division voltak a legjövedelmezőbb címei, ami szintén azt mutatja, hogy a hosszútávú befektetésekkel talán jobban megéri foglalkozni, mint folyamatosan kifelé pumpálni a játékokat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)