Hirdetés

Xbox One - miért tart tovább egy telepítés, mint a PS4-en?

|

Úgy tűnik, hogy a mi hibánk az, hogy néhány XONE játék borzasztó lassan települ a merevlemezre.

Hirdetés

A Microsoftos Phil Spencer mesélte el nekünk, hogy az Xbox One first-party játékokat úgy tervezték, hogy azok folyamatos online kapcsolat mellett fognak működni, így amikor az állandó kapcsolat ötletét elvetették a rajongók negatív reakciói miatt, akkor az kihatott a kódra is.

„A változást az offline lehetőségek beiktatása okozta, így a telepítési kód nem olyan hibátlan, mint lehetett volna” – nyilatkozta Spencer az IGN-nek. Elmondása szerint vannak játékok, melyek gyorsabban települnek, mint PS4-en és ez természetesen fordítva is igaz. Vannak esetek, ahol sokkal rosszabb Xbox One-on a helyzet és ezt nem is tagadja.

„A mi meghajtóink nyilván ugyan azzal a sebességgel működnek, szóval mi a probléma? Adatokat gyűjtök. Szeretnék javítani a telepítési időn, hogy az emberek olyan gyorsan kezdhessenek játszani, ahogy csak lehet. A prioritási listám tetején van a probléma.” - tette hozzá. Azt nem említette, hogy mikor számíthatunk valamilyen javításra, de legalább dolgoznak az ügyön.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)