Hirdetés

Így nem nyertem pólót - kipróbáltuk a Forza Horizon 4-et

|

Ahány évszak, annyi nehezítő körülmény; a jeges célegyenes rosszabb, mint legóval körbeszórni egy ágyat.

Hirdetés

Minden évben a Forza játékok hoznak lázba a legjobban a Microsoft kínálatából, és úgy várom kétévente az új Horizont, ahogy semmi mást. Sajnos hiába mondtam el ezt a helyszínen lévő fejlesztőknek is, kikötötték, hogy csak akkor jár póló, ha a játszható demó mind a négy kihívását teljesítem. Nem sikerült. 

Hirdetés

Vivaldi módra vezetni

A Forza Horizon 4 két helyszínen is játszható volt. Egyrészt a színpadon, ahol nemrég a sajtókonferencia zajlott le, másrészt kint, az előtérben, olyan versenyülésekkel, amik még mozogtak is fékezésnél, kanyarodásnál, gázadásnál. Mindkettővel mentem egy-egy kört ugyanazzal a demóval, mely megmutatta, milyen élmény lesz különböző évszakokban autózni - ezek ugyanis hetente váltják egymást. 

A móka ősszel kezdődött, három sportautó közül választhattam egyet, amivel elautózok A-ból B-be. Rányúltam a Dodge Viperre, tökéletesen mentem, gyönyörűen előzgettem szélárnyékból kitörve, de ez nem volt elég ahhoz, hogy a traffipaxnál elérjem a 150 mérföld per órát. 143 lett, de csak a végén tudtam meg, addig minden erőmmel az ideális ív követésére koncentráltam.

Havas Paca, nem tudsz te semmit

Ezt a tél követte, egy terepjáróval szánthattam a havas Nagy-Britanniát. Mindaddig egész jól ment, míg nem értem a célegyenesbe, amire ráfagyott a tükörjég, ezért némi kacsázás után végül csak kifordultam. Nagyon undorító dolog ám pont a célegyenest lefagyasztani, fogalmazom is a panaszlevelet. Aki játszott Forza játékokkal, az tudja, hogy a célhoz közel nem lehet visszatekerni, bár itt a fejlesztők kegyesek voltak velem, és azt mondták, ha csak ez nem jött össze, még jár a póló. Ők sem tudták, hogy a gyorshajtás nem kenyerem. 

Melegebb éghajlatok

Ezután jött a tavasz, egy ralis Ford, amivel egy erdőben, sárban kergettem motorosokat. Nem okozott különös gondot, simán lenyomtam őket, de a lényeg az volt, hogy minél több időt töltsek a levegőben: ezt is sikerrel vettem.

Végül pedig a nyár és egy McLaren, mellyel elsőként kellett beérnem a fesztiválhelyszínre, és mivel szuperül az úton maradt, illetve tökéletesen szántotta fel az akadályokat, minden probléma nélkül győztem.

A Forza Horizon 4 egyfelől kétségtelenül egy gondosan elkészített, elődeihez hű játék, ami olyan élményt ad, amilyet egy konkurenciája sem tudott az elmúlt sok-sok évben (pedig most a The Crew 2 mindent megtesz, hogy a Horzion élményt maxolja ki, de nagyon fel kell kötnie a gatyát). Ez a játék minden évszakában gyönyörű, mindig más, különleges. Másrészt a vezetés továbbra is tökéletes, akár kormánnyal, akár kontrollerrel terelgetjük járgányainkat. Nagy-Britannia egy változatos, látványos díszletet kínál, amit a Playground garantáltan jól fog kihasználni. Csak arra vigyázzatok, hogy ne a Vipert válasszátok, mert minden esélyetek elúszik arra, hogy pólót kapjatok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)