Hirdetés

A World of Warcraft legújabb raidjében a Blizzarddal is megküzdöttek a versenyzők

|

Január 28-án megnyílt a legújabb WoW raid Mythic nehézségű verziója, ezzel pedig a verseny N'Zoth leöléséért. A harcot nem csak az Old God, de bugok is megnehezítették.

Hirdetés

Szép hagyomány a WoW közösségében, hogy amint megnyílik a legújabb raid Mythic nehézségű verziója, a legjobb guildek fejvesztve berohannak és megpróbálják elsőként lenyomni azt. Komoly e-sporttá fejlődött mára a World First verseny, így azt több százezren követik világszerte. Nem volt ez másképp most sem, miközben a világ N'Zoth vérére szomjazott.

A versenyfutást az amerikai Limit nyerte, de komolyan megszenvedtek Ny'alotha kihívásaival. Több ponton is bugok szóltak bele a küzdelembe. Az első napon a srácok szép ütemben haladtak: 57 próbálkozásból levágták a raid első 10 főellenségét, és kellemes tempóban eljutottak Ra-Denig. A Limit az első néhány Ra-Den elleni harc után levitte a szörnyet az életcsíkjának 15,5 százalékáig, de aztán érkezett egy javítás a Blizzardtól, és tanulhatták újra az egészet. A frissítés után még 77-szer kellett újrakezdeniük a csatát, mire sikerült levágniuk a szörnyet.

A srácok persze nem adták fel, kitartóan meneteltek tovább egészen addig, amíg szembe nem találkoztak N'Zoth-tal, a raid főgonoszával. Itt kiderült, hogy a Mythic nehézségű Old God elleni harcnak van egy rejtett fázisa: a játékosoknak egy másik dimenzióba kell elteleportálniuk, hogy ott végezzenek egy 76 millió HP-val megáldott Voidspawn Annihilatorral.

Több próbálkozás után a Limit észrevette, hogy van egy pillanat, amikor N'Zoth érthetetlenül sérülékeny. Ennek köszönhetően lenyomták az Old Godot 25 százalékra, majd mind átléptek a portálon. Az Annihilátorral folytatott küzdelem után visszatérve a srácok csak N'Zoth hűlt helyét találták: kiderült, hogy a szörnynek nem kellett volna ilyen gyorsan sérülnie, így az de-spawnolt. A Blizzard ez helyrehozta, de megint kezdhette elölről a csapat a tanulási folyamatot.

Amikor N'Zoth életereje fogyóban volt, megjelent egy újabb portál, a testét pedig körbevette egy pajzs. Ez értelemszerűen azt jelezte a srácoknak, hogy menjenek át a portálon, de mint kiderült, ez megint csak egy bug volt. A Blizzard e-mailben értesítette a Limitet arról, hogy ezen a ponton akkora sérülést kellene okozniuk N'Zothnak, amennyit csak tudnak. Megint hibajavítás, majd újratervezés következett.

A nehézségek ellenére a Limit 274 próbálkozás és 10 napnyi intenzív raidelés után megnyerte a World First versenyt.

Ez részben köszönhető volt egy új taktikának is: a Limit vezetője nem tartott a csapattal, ehelyett kívülről figyelte az eseményeket és úgy irányította társait. Ez a módszer a jövőben komoly hatással lehet majd a hasonló próbálkozásokra.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)