Hirdetés

A Microsoft és a Google is beszáll a klímaváltozás elleni harcba

|

A Sony mellett a videojátékipar más képviselői is csatlakoztak a Playing for the Planet kezdeményezéshez.

Hirdetés

Ha megállítani nem is tudjuk a klímaváltozást, tehetünk azért, hogy lelassítsuk, méghozzá úgy, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk. Ezt egyre több cég tartja fontosnak, a Playing for the Planet kezdeményezéshez 21-en csatlakoztak első körben.

A következő PlayStation konzol a PS4-nél kevesebb áramot fog fogyasztani, ha felfüggesztjük a játékot, a Microsoftnak pedig az a célja, hogy 2030-ra a gyártósori kibocsátásokat 30%-kal csökkentse, és 825000 Xbox konzolt tegyen karbonsemlegessé. A Google Stadia csapata fenntartható fejlesztést szeretne, a Ubisoft pedig környezetbarát gyárakból vásárolja majd eszközeit, alapanyagait. A Playing for the Planet mellé állók között szerepel még a Sports Interactive, a Twitch, a Niantic, a Supercell, a Playmob, a Rovio, a Sybo, a Space Ape, a Wild Works, a Green Man Gaming, a Creative Mobile, a Reliance Games, az iDreamSky, az E-Line Media, a Strange Loop, a Pixelberry és az Internet of Elephants is, akik közös erővel szeretnék 2030-ra 30 millió tonnával csökkenteni a szén-dioxid kibocsátást. Bővebben a tervekről a hivatalos sajtóközleményben olvashattok.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)