Hirdetés

Far Cry 3 - Még nem biztos a DirectX 11

|

Az Ubisoft a Gamescomon is bemutatta a Far Cry 3-at az E3 után.

Hirdetés

A jövő márciusban érkező Far Cry 3 elődjéhez hasonlóan a Dunia motort használja kisebb-nagyobb módosításokkal. A fejlesztők példának okáért élethűbb árnyékokat, változatosabb növényzetet és mindenek fölött több apró részletet varázsoltak a képernyőre. Külön öröm, hogy a sorozat védjegyének számító hatalmas látótávolságot nem gyilkolják meg túlzott blurrel, ahogy azt sokan teszik.



Látványosan javult a füst megjelenítése, a pallax-mapping révén a legtöbb textúra csillog, miközben mindenre dinamikus megvilágítás útján vetül fény. A legmegdöbbentőbb viszont a víz megvalósítása: hullámzik, fodrozódik, habot vet, visszatükröz és töri a fényt, ahogy a nagykönyvben meg van írva, továbbá saját kiterjedéssel rendelkezik, ami a játékos karakterének mozdulataira reagál.

Kész, én kiszálltam. Kutyára nem lövök.


Azt, hogy mindhárom platformból (PC, X360, PS3) a maximumot szeretnék kihozni, egy pillanatig sem rejtették véka alá a fejlesztők, ugyanakkor nem árulták el, hogy a Far Cry 3 rendelkezni fog-e DirectX 11 támogatással.

Még szerencse, hogy minden FPS-ben vannak robbanó hordók


Inkább lőjj le, de még egy rendőrviccet nem bírok végighallgatni!


Emberfoci az új extrém sport




 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)