Gamescom 2019 - három új Death Stranding előzetes is érkezett, de csak a vizelésre fogunk emlékezni

|

Megismerhettünk néhány új karaktert, bemutatkozott a küldetésrendszer és külön mechanikát kapott a pisilés is, amire persze azonnal ráment az internet.

Hirdetés

Noha a Death Strandig fejlesztése már a véghajrában tart Hideo Kojima szakított időt arra, hogy öt év után először ellátogasson a gamescomra és hozott magával néhány új előzetest is. Minden gonoszkodás nélkül mondjuk, hogy az abszurditás az egeket verdeste, Csirke csak ennyit írt a közös chatbe közben: "Norman Reedus egy fél raktárat a hátán, és egy babát a hasán cipelve hugyozik, és tapsol a nép. Ez valahol csodálatos." 

Hirdetés

Na de nézzük inkább a tényeket. A Comic-Conon látott trailerhez hasonlóan mutatkozott be két karakter is az Opening Night Live záróakkordjaként. Először a - Margaret Qualley által alakított - Mama nevű hölggyel láthattunk egy jelentet, akinek a gyermeke a Másik Oldalon (sokat ugyan nem tudunk erről a helyről, de nagyjából a holtak létsíkjának lehetne nevezni) született, de valamilyen kapcsolat áll fent köztük, minek hatására Mama helyhez van kötve.

Hirdetés

A második jelenetben Guillermo del Toro Deadman nevű karaktere mesélt egy kicsit a Bridge Babyről. A jelenetből kiderült, hogy a palackba zárt csecsemőnek köszönhetően érzékelheti Sam a ragadozó hajlamú BT-ket. Deadman hangsúlyozza, hogy ezeket a babákat tárgyként kell kezelni, veszélyes érzelmi kötődést kialakítani irányukba.

A harmadik és egyben utolsó előzetes volt a legfontosabb, ugyanis ebben hat percnyi (majdnem) vágatlan játékmenetet kaptunk. Láthattuk, hogy hogyan működik a küldetésrendszer, figyelnünk kell majd a környezetre ugyanis ez hatással van a Bridge Babyre, aki ha elkezd sírni a Dualshock 4 kontrollerbe épített érzékelő segítségével, a kontroller ringatásával kell megnyugtassuk. A gameplay legtöbbet emlegetett momentuma valószínűleg az lesz, hogy bemutatkozott a "pisilés mechanika", ahol milliliterre pontosan láthatjuk, hogy Samnek mennyi "fáradt olajtól" kell megszabadulnia. A dolgot tetézi, hogy ahol a játékosok megállnak egy technikai szünetre, ott a vizelet hatására gombák nőnek majd, aminek Kojima szerint szintén lesz jelentősége. 

A legendás fejlesztő azt is hozzátette, hogy a szeptemberi Tokyo Game Show-n egy hosszabb betekintést is kaphatunk majd a játékmenetbe. Reméljük nem a könnyítésen lesz a hangsúly ott már.

Hirdetés

Nektek hogy tetszik a Death Stranding hangulata?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)