Hirdetés

Minél többször haltunk meg, annál jobban élveztük a God's Triggert

|

Kooperatív Hotline Miami kegyetlen tálalásban. Valahogy így lehetne jellemezni a God's Triggert, amibe azonnal beleszerettünk a gamescomon.

Hirdetés

Olyan, mint a Hotline Miami és a John Wick keveréke - mondták az akkor még be nem jelentett játékukra a Techlandes srácok.

De hát az a Hotline Miami - mondtuk mi értetlenkedve, de aztán amikor leültünk játszani, megértettük a dolgot.

A God's Trigger főhősei meglehetősen szokatlan párost alkotnak: Harry a mennyország bátor katonája, Judy pedig a pokol szökevénye. Kettejükre marad a feladat, hogy megállítsák az apokalipszis négy lovasát és megakadályozzák a világ végét. A God's Trigger egyedül is játszható, de egyértelműen kooperatív módban, egy haverral a kanapén süppedve mutatja meg igazi arcát. Harry egy karddal, Judy egy ostorként használható lánccal harcol, de az ellenfelektől mindenféle fegyvereket is összeszedhetünk a shotguntól kezdve az uzin át egészen a falról visszapattanó számszeríjig. Emellett különböző gránátokkal, aknákkal és egyéb pusztító fegyverekkel is színesíthetjük a palettát. Ahogy haladunk előre a sztoriban, úgy kapunk majd új képességeket, amik jelentősen megkönnyítik majd egy-egy ellenféllel telepakolt szoba kitakarítását.

A God's Trigger egy felülnézetes twins-stick shooter, ahol gyakorlatilag minden a vesztünket akarja, az ellenfelek pedig nem is finomkodnak: ha beindul az akció, mindenki villámgyorsan rohan felénk, az ellenfelek pedig mesteri pontossággal lőnek. A Hotline Miami tempója ehhez képest sétagalopp, azt pedig már mondanom sem kell, hogy mindentől azonnal padlót fogunk. Pórul járt társunkat ilyenkor egy rövid ideig fel tudjuk kaparni a padlóról, de ha ez nem sikerül, mehetünk vissza az előző checkpointra.

Ez adja majd a játék sava-borsát: elsőre meg fogunk küzdeni minden pályával, több tucatszor fogunk elhullani, de idővel kiismerjük majd az ellenfeleket, így második-harmadik-sokadik nekifutásra már tökéletesíthetjük a stratégiánkat. A gamescomos demó első pályáján 24-szer haltunk meg, másodikra ezt sikerült negyed annyi idő alatt, egyetlen halállal abszolválni. Ehhez nyilván az kell, hogy pontosan ismerjétek a pályát, tökéletes legyen az összhang, na meg persze otthonosan mozogjatok a twin-stick shooterek világában. Mondjuk ha valaki sosem játszott még hasonlóval, annak a God's Trigger végigjátszása után biztosan nem lesz gondja a műfajjal, kisujjból kirázza majd őket. A teljesítményünket értékeli is a játék, így a kompetitív játékosok is találnak majd kihívást, hiszen nem lesz könnyű a ranglista élére felküzdeni magatokat.

A God's Trigger valamikor 2018 elején jelenik meg mindhárom platformon, mi pedig alig várjuk, hogy rávessük magunkat. Mondjuk nem Ádámmal, ő kifejezetten béna volt benne.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)