Hirdetés

Gyilkos robotok és halálos flamingók - kipróbáltuk a Hitman 2-t

|

Az idei gamescomon lehetőségünk nyílt az új Hitman játékot is elvinni egy próbakörre, amelyben minden eddiginél változatosabb módokon tehetjük hidegre a célpontjainkat.

Hirdetés

Bevallom, nem én vagyok a legnagyobb veterán, ha a 47-es ügynök kalandjairól van szó, a Hitman 2-vel eltöltött nagyjából félórám viszont tökéletesen elég volt arra, hogy a játék felkerüljön arra a kívánságlistámra, amelyen jelenleg is temérdek cím foglal el betonbiztos helyet. Az új Hitman annyira szórakoztató, olyan sokféle lehetőséget kínál a játékosnak, hogy a sorozat iránt eddig kevésbé fogékonyaknak is mindenképpen érdemes vele tenni egy próbát. Az E3-on Paca már játszott vele, én viszont most egy hosszabb demót próbálhattam ki.

Hirdetés

A régi is új

Mielőtt rátehettem mancsaimat a kontrollerre, a Hitman 2 fejlesztői még gyorsan átvezettek bennünket az alapokon. A játékba bekerül a 2015-ös rész összes epizódja, szóval lényegében újra elővehetjük a teljes első szezont, ez viszont nem csak az újoncoknak ajánlott, ugyanis a régi helyszíneket is felvértezték a második rész összes újdonságával. Visszatért például az ikonikus aktatáska, szóval mostantól fogva nem lesz kötelező a hátunkon cipelni méretes mesterlövész puskánkat, elég csak becsomagolni és leszállítják nekünk előre. Ugyancsak fontos változás a "kép a képben" funkció megjelenése. Ez a lehetőség azt takarja, hogy ha például besétálunk egy biztonsági kamera látószögébe, akkor egy apró kijelzőn mi magunk is megnézhetjük, hogy ki van a kamera mögötti irányítópultnál, vagyis ki szúrt ki bennünket. Ennek hála a pálya távolabbi részeire is rálátást nyerhetünk. A mesterséges intelligencián is gyúrtak kicsit a srácok, az ellenfelek mostantól fogva jobban munkálkodnak azon, hogy bekerítsenek bennünket. Lényegében arról van szó, hogy okosabbak lettek egy kicsit és nehezebb lenyomni őket. 

Apja, lánya

A gamescomon ugyanazt a pályát próbálhattam ki, amelyet már az E3-on is megmutattak, viszont ezúttal nem vágták ketté a sztorit, vagyis mind a két célpontot likvidálnom kellett a teljes sikerhez. Ez össze is jött végül, de csak és kizárólag annak köszönhetem a hatékonyságomat, hogy egy fejlesztő végig tanácsokkal látott el a játékidő alatt. Magamtól simán eltölthettem volna bóklászással is a rendelkezésemre álló körülbelül fél órát, mivel az új pályák hatalmasak. Persze, most is kiválaszthatjuk a javasolt likvidálási módokat, szóval a játék is fogja a kezünket, ha épp nem tudunk leakasztani egy fejlesztőt a fogasról. 

Első célpontom egy csúcstechnológiás fegyverekkel házaló dúsgazdag üzletember volt, akinek pont profi eszközei jelentették a végzetét - hála persze az én közbenjárásomnak. Először megszereztem egy magas rangú katonatiszt ruháját úgy, hogy odacsaltam egy általam kreált víztócsához, majd áramot vezettem a területre, s miután őkelme elalélt, megszabadítottam az öltözetétől. Ebben a gúnyában persze már szabad bejárásom volt egy robotos prezentációra, ahol az előbb említett üzletember mutatta be legújabb termékét. A robot végtelenül egyszerű mechanika alapján működött: be kellett vele szkennelni egy fényképet, majd annak rendje s módja szerint a masina arcon is lőtte a képen látható alakot. Gondolom már kitaláltátok, hogy a célpont fotóját mutattam meg a gyilkos robotnak, aki rövid úton pontot is tett az ügy végére. 

Flamingóként könnyű az élet

Az egyik célszemély agyvelejét lassan elkezdte levakarni a padlóról a takarítószemélyzet, szóval épp itt volt az ideje megkeresni a fickó lányát, azaz a másik célpontomat. A hölgy, Sierra Knox pont egy autóversenyen vett részt, és különböző furmányos módokon még a futam közben is kiiktathattam volna, de én inkább egy ennél sokkal mókásabb módszert választottam: a kisasszonyt megzsarolták, és egy flamingó maskarába öltözött személlyel volt találkozója, akinek a terhelő dokumentumokat kellett volna átadnia. Természetesen ezt a jelmezt meg lehetett szerezni, belebújva pedig nem csak végtelenül röhejesen néz ki a 47-es, hanem bármiféle fennakadás nélkül közel is kerülhetett az örökösnőhöz. Apucihoz hasonlóan elintéztem, bár itt némileg drasztikusabb módszert választottam, és mindenféle robotok helyett csak fejbecsűrtem egy ormótlan nagy lapáttal. Ilyen szakma ez, nem lehet mindig finomkodni. 

A prezentáció végén amolyan kedvcsinálóként megmutattak pár másodperc erejéig egy dzsungeles területet, mint a 47-es ügynök legújabb úti célját. Persze többet nem árultak el, kifelé sem mutattak még semmit, de azt azért még viccesen odaszúrták a srácok, hogy ez bizony nem Miami. A Hitman 2 november 13-án jön, addig még lesz idejük mindent bemutatni, bejelenteni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)