Hirdetés

A Wreckfest lesz a Flatout rajongók új játszótere

|

Hosszú fejlesztési időszak után lassan révbe ér a Wreckfest, ami a roncsderbi kedvelők új kedvence lesz. Minket megvett.

Hirdetés

Nagyon döcögősen indult az egykori Flatout fejlesztők legújabb játéka, hiszen anno megbukott a Kickstarter kampány, a 2014 eleji Steam Early Access viszont hatalmas siker volt, kevesebb mint egy hét alatt kaszáltak egymillió dollárt. A fejlesztőcsapat erőfeszítéseit és a rajongók visszajelzéseit látva a THQ Nordic is beállt a projekt mögé, ami a tervek szerint a következő fél évben révbe is ér majd.

Miután az E3-on már kipróbáltam a játékot, nem sok meglepetésre számítottam a gamescomos demótól, azonban két nagyon kellemes csalódás is ért. Az egyik, hogy a fejlesztők a szobába lépve azonnal megismertek, ami többek közt annak is köszönhető, hogy Los Angelesben nagyon hamar ráéreztem az irányításra (vagy tudták, hogy csalsz - HP). A másik, hogy ez alatt az alig két hónap alatt is bepakoltak olyan újdonságokat a játékba, amik még izgalmasabbá teszik a roncsderbit.

Szemben a forgalommal

LAN party-kon még elővesszük a haverokkal a Flatout korábbi részeit, és mindig akad néhány olyan őrült, akik nem a győzelemre törekszenek, hanem a pályán visszafelé hajtva próbálják megakadályozni a többiek dolgát. A Wreckfest legújabb pályája egyetlen hosszú egyenesből és annak a végén található két hurokból áll, néhány kör után válik kifejezetten izgalmassá. Ilyenkor már szétszakad a mezőny, így az egyenesben egymással szemben találkoznak a száguldó fémszekerek, így a káosz és a versengés is megmarad. Korábban is láttunk már nyolcas alakú pályákat, ott azonban általában véletlenszerűek az ütközések, itt viszont tényleg csak az idegzetünkön múlik, hogy mikor rántjuk félre a kormányt (már ha egyáltalán).

Vágj hozzá jó képet

A játékban szinte minden a fizikára épül, a kocsik irányítástól kezdve a kasztni roncsolódásán át egészen a pálya mellett található, ütközéskor szétrepülő gumiabroncsokig. A versenyeket bármikor megállíthatjuk, hogy belépjünk a fotó módba, de utólag is visszajátszhatjuk őket, ha vissza szeretnénk nézni egy látványos ütközést. Ilyenkor szabadon bejárhatjuk az egész versenypályát, lelassíthatjuk, kikockázhatjuk a jeleneteket, beállíthatjuk a kamerát bármilyen szögbe, de még a fókuszpontot és különböző effekteket is megváltoztathatunk. Ez egy nagyon komoly eszköz lesz a játékosok és tartalomgyártók (vagy ahogy manapság hívják őket szép szóval: influencerek) kezében, akik nem csak látványos highlight videókat, hanem gyönyörű képeket is készíthetnek, akár háttérképnek, akár csak a videók borítóképének. A Wreckfestből kiadott képek mindegyike ezzel az eszközzel készült, nem megrajzolt artworkökről, hanem in-game fotókról van szó.

Emellé kapunk még egy karriermódot, amiben akkor is dinamikusan haladunk majd előre, ha nem akarunk minden kihívást teljesíteni, csak a hagyományos versenyeket vagy a roncsderbiket preferáljuk.

Szintén sokat dob majd az élmények a PC-n elérhető teljes körű mod támogatás, amibe már most rengetegen beleásták magukat, így akár Monster Truck versenyeken is részt vehetünk. Lesz még munka a játékkal, de hatalmas potenciál rejlik benne, ezért nagyon drukkolunk, hogy minden rendben menjen a megjelenéskor.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)