Hirdetés

Egy teljesen nyitott világ a narratíva ellen dolgozna - Wolfenstein II: The New Colossus interjú

|

Interjút készítettünk az új Wolfenstein játék narrative designerével, aki elárulta, mennyire szereti Frau Engel karakterét, és milyen lenne szerinte egy jó Wolfenstein mobiljáték.

Hirdetés

Ma jelenik meg a Wolfenstein II: The New Colossus, és mint az az értékelésekből is látszik, elég jó lett.

Hirdetés

Még augusztusban, a gamescom alatt beszélgettünk Tommy Tordsson Björkkel, a Wolfenstein II: The New Colossus narrative designerével, aki elmondta, hogy bár vannak a játékban nyitott terek, a teljesen nyílt világ valószínűleg egy egészen más Wolfenstein játékot eredményezne, és nem feltétlenül válna a javára. Beszéltünk még a karakterekről, az újdonságokról, és arról, hogy ha készülne egy Wolfenstein mobiljáték, az milyen is lenne. Nézzétek csak:

Iratkozzatok fel a csatornánkra további tartalmakért, mert van ám bőven, fejest lehet ugrani, mint Dagobert bácsi az aranyba!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)