Mégsem tudja az Assassin's Creed: Origins a natív 4K-t Xbox One X-en?

|

A Microsoft előszeretettel hangoztatta az E3-as konferenciáján, hogy a valaha készült legerősebb konzol, az Xbox One X bizony kacagva kisajtolja majd az Assassin's Creed: Origins-ből a natív 4K-t, amit a PS4 Pro nem tud. Aztán jött a Digital Foundry.

Civilization, Mafia és más 2K játékok akár 58% kedvezménnyel! Hirdetés

Az alapján, amit eddig láttunk az Xbox One X-ből leszűrhetjük, hogy valóban prémiumkonzolnak ígérkezik és lesz mit rajta játszani is, ha november elején megjelenik. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy Phil Spencerék egyik állítása már az előadás után megdőlt. 

Hirdetés

A megbízható és profi tesztekkel jelentkező Digital Foundry rávetette magát az Assassin's Creed: Origins gameplay demójára - arra, amit a Microsoft konferenciáján láthattunk -, és darabjaira szedték azt, hogy megoszthassák velünk a fontos technikai részleteket. Tapasztalataik alapján a Ubisoft játéka élesen és tisztán fut a bivalyerős konzolon, vizuális hűsége rálicitál a PS4 Pro 1440p-s címeire. A Microsoft natív 4K-s ígéretét azonban nem tudja betartani: az Xbox One X-es Origins a valós 4K pixelmennyiség tekintetében kevésnek bizonyult, a Ubisoft inkább a checkerboard renderelést használta annak érdekében, hogy megcélozzák az UHD-t. Ugyanakkor a nyers mutatók nem mondanak el mindent. 

Persze még nem tudjuk, hogy az Assassin's Creed: Origins mit tud majd a PlayStation 4 Prón, illetve a Digital Foundry felhívta arra is a figyelmet, hogy várhatóan számos Xbox One X játék fogja a checkerboard renderelést alkalmazni a natív 4K helyett. Legkésőbb október 27-én kiderül, hogy mit tud a következő Assassin's Creed. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!