Hirdetés

A reakcióidő az egyik fő ok, amiért nem működnének jól a PC-konzol cross-platform játékok

|

Hiába nem jelent hatalmas előnyt például a For Honorben, hogy valaki egér-billentyűzettel irányít, egy konzolos és PC-s játékos így sem indulna egyenlő esélyekkel.

Hirdetés

Hosszú évek óta megy a huzavona azzal kapcsolatban, hogy miért is nem sétálhatunk bele kézenfogva a naplementébe, PC-sek és konzolosok együtt, egymás ellen játszva. Mert míg mondjuk az FPS játékoknál érezhető lenne a különbség, olyan címeknél, mint a Rocket Leage vagy a For Honor elvileg semmilyen előnyt nem élveznek a PC-s játékosok.

Sajnos ennél jóval bonyolultabb a helyzet. A For Honor subredditen bukkant fel egy egyszerű webes alkalmazás, amivel a reakcióidőtöket tesztelhetitek. Ez már önmagában is jó móka, de akkor válik igazán érdekessé, ha nem csak PC-n, hanem konzolon is próbára teszitek a dolgot. Érdemes összehasonlítani, hogy milyen átlagot értek el PC-n, és milyet konzolon.

A fórumozók elég komoly eltérésekről számoltak be, aminek akkor is fontos szerepe van, ha a cross-platform aspektust teljesen kivesszük a képből, hiszen míg egy 300ms körüli animációt egy PC-s játékos simán lereagál, a legtöbb konzolosnak ez gondot okoz, amiben a tévé és a vezeték nélküli kontroller is fontos szerepet játszik. 

Ez pedig még a legegyszerűbbnek tűnő, vicces indie címek esetén is durván elbillentheti a mérleg nyelvét. Ide kattintva tudjátok tesztelni a saját reakcióidőtöket. Ha kipróbáltátok mindkét platformon, feltétlenül számoljatok be az eredményekről!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)