Hirdetés

"Adjátok ingyen" - japán tippek a következő Xbox sikeréhez

|

Igen, tudjuk, hogy Japánban sosem volt népszerű a Microsoft konzolja. Ott van nekik a Nintendo és a Sony. Azért tanácsokat még lehet adni.

Hirdetés

A Kotaku szerint van némi idegenkedés az Xbox konzolokkal szemben egy olyan országban, ahol mindössze 1,59 millió Xbox 360-at sikerült eladni 10 millió PlayStation 3 és 12 millió Wii mellett. Ezzel nem is nagyon lehet vitatkozni, szeretik a hazait, mások az igények, más a célközönség.



Az egyik legnagyobb japán fórum, a 2ch közönsége ugyanakkor örömmel adott tippeket, hogy mivel is lehetne sikeresebb náluk az új Xbox konzol (legyen mondjuk Infinity), ezeket idézzük most magyarul, mert akad pár vicces darab:

Adjátok ingyen.
Az érvelés teljesen jogos, feltehetően többet kapkodnának el belőle.

Nevezzétek PlayStation-nek. Bár ez lehetetlennek tűnik.
Igen, nem is lenne ugyanaz az érzés, és sokan összezavarodnának, hogy mennyire jó lett hirtelen a Gran Turismo 5, mióta Forza. (Gúnyolódunk csak, de ha nekik lehet...)

Ha ügyesebben promózták volna a Kinectet, akkor jobban ment volna nekik.
Azért így sem ment rosszul, az első 30 nap alatt 8 millió darab ment el belőle világszerte, még Guiness rekord is lett belőle, mint a leggyorsabban értékesített kütyü. Azóta 24 milliót szállítottak ki a boltok polcaira (2013. februári adat)

Vegyétek meg a Nintendo-t.
Ötlet.

Talán rakhatnának fiúzenekart a reklámjukba... ó, várjunk csak!
Oké, feltehetően erről van szó. Iszony.



Attól a perctől, hogy a PS4-et kiadták, a teljes győzelem elképzelhetetlen.
Nem biztos, hogy bárki remélt is ilyesmit.

Felejtsük már el az Xbox nevet. Odaát lehet, hogy nagyon menő, de Japánban a névadás nagyon fontos és ez név elég kisiskolásnak hangzik. Sőt, sem a gyerekek, sem pedig a nők számára nem vonzó.
Ez mondjuk érdekes felvetés, de vajon milyen konzolnév lehet vonzó nemtől és kortól függetlenül?

Játékkonzol gyanánt nem könnyű eladni. Rakják össze a Kinecttel és pár készségfejlesztő programmal, menjenek rá az oktatószoftverekre, célozzák meg a piac egy másik kis szegletét.
A nem megfelelő piackutatás, az lehet a baj.



Az egész Xbox brand egy hatalmas hiba. Az Apple mellett elég mucsainak (
szabad fordítás, nyilván viszonylag kevés japán ismeri Mucsát) is néz ki. Nem hiszem, hogy ezen bármiféle promóció segíthetne.

Ezt érdemes átgondolni, főleg ha az Apple is betör majd a konzolpiacra, amelytől a Valve első embere, Gabe Newell is úgy retteg. Ez valami összeesküvés.

A Xbox mindig is a férfi hardcore játékosokat célozta meg, úgyhogy ideje olyan játékokat csinálniuk, amik mindenki számára vonzóak lehetnek és nincs olyan "Nyugati játék" szaguk.
Így van, hagyjuk a szexualitást a hanyatló Nyugat ópiumának.



Szerintem továbbra is mindenképpen fullasszanak minket bele az RPG-kbe.
Szerintünk is.

Vegyék meg a Square Enix-et. Tegyék a Dragon Questet és a Final Fantasy-t Xbox exkluzívvá, és Japánt meg is nyerték maguknak.
Ezzel egyébként mond valamit a tisztelt kommentelő. Nagyot lehetne kaszálni két ilyen címmel, most úgysem megy annyira jól a szekér, tessék azonnal bevásárolni.

Ha kitolnak még egy Halo-t és Gears of Wart, akkor megveszem. De igazából nekem elég a PC.
Köszönjük, hogy hozzászólt, további kellemes napot!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)