Hirdetés

A 1-2-Switch japán reklámjai tényleg mókásak

|

Nem sokan hitték el az első bemutatók alapján, hogy a 1-2-Switch tényleg szórakoztató lehet, de talán majd ezek láttán.

Hirdetés

Nem lenne különösebben meglepő, ha a márciusban megjelenő Nintendo Switch vásárlók nagy része a The Legend of Zelda: Breath of the Wild-ot markolná fel a gép mellé. Mivel szegényes a kezdeti felhozatal, nem félünk attól, hogy a 1-2-Switch rosszul fog fogyni.

A minigame gyűjtemény főleg arra szolgál, hogy bemutassa, mi mindent lehet csinálni a Switchcsel. Elsőre keveseket érdekelt a cucc, de szerencsére megjöttek a japán reklámok, melyek nyugati társaikkal ellentétben tényleg mókásan mutatják be a játékot.

A reklámok főszereplője igazi arc, akinek köszönhetően tényleg olyan az egész, mintha egy japán tévéműsort néznénk. Egészen megjött a kedvem az 1-2 Switch megvásárlásához. A játék a Nintendo Switch megjelenésével egy időben érkezik.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)