Hirdetés

A Cyberpunk 2077 végigjátszás a főszál befejezése nélkül is lehetséges

|

A CD Projekt Red egyik fejlesztője mesélt arról, miként kivitelezhető ez.

Hirdetés

Pawel Sasko lead quest designer adott interjút a lengyel Spider's Web portálnak, amiből kiderült, hogy a The Witcher 3-ból tanulva már máshogy építették fel új játékuk narratív szerkezetét. Míg Ríviai Geralt kalandjában az elsődleges küldetésláncolat alkotta lényegében a törzset, amelyről elágaznak a mellékküldetések, addig Cyberpunk 2077-ben már a voltaképp a főszálat körbeveszik a mellékcselekmények, amelyek eseményeinek többféleképpen adhatunk kezdőlökést.

Hirdetés

Ezek ráadásul Sasko szavai szerint oly mértékben megváltoztatják a központi sztoriszálat, hogy annak befejezése nélkül is eljuthatunk egyfajta végkifejletig, és egészen más epilógussal szembesülhetünk, mint az a játékos, aki a miénktől eltérő életutat választott, más karakterekkel találkozott és alakított ki kapcsolatot, és akinek a döntései sem egyeztek a miénkkel.

A V karakterének megalkotásakor kötelezően választandó életút (Nomad, Street Kid, Corpo) függvényében alakul az is, hogy miként kötünk ismeretséget Jackie-vel, és hogyan alakul kettőnk viszonya. Sasko a pillangóhatáshoz hasonlította az általuk alkalmazott megoldást, és azt is kiemelte, hogy egyes küldetéseket csakis bizonyos származási háttérrel érhetünk el.

A Cyberpunk 2077 november 19-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra, valamint Google Stadiára. Az új generációs kiadásokra viszont 2021-ig kell várnunk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)