Hirdetés

A Diablo IV megjelenéskori verziója nem sokban változik majd

|

A megjelenés előtt a fejlesztők gyorsan tisztázták, hogy mire számíthatunk a Server Slam verzióhoz képest.

Hirdetés

A Diablo IV Server Slam viszonylag problémamentesen lezajlott, de egy dolog mindenkinek nyilvánvalóvá vált: ez a verzió sokkal közelebb van a véglegeshez, mint a korábbi béta build. A karakterek egy rakat egyensúlybeli változtatáson mentek keresztül, a nehézségi szint is finomodott, és a Legendary kategóriás tárgyak esője is elállt.

Ez, és a Server Slam kliens 0.9-es megjelölése elhitette sokakkal, hogy az 1.0-ban még nagy változások várnak ránk. Joseph Piepiora jelezte, hogy erre ne számítsunk.

Hirdetés

A játék társrendezője értesítette a rajongókat, hogy ugyan lesznek hibajavítások és további karakterfinomítások, de a Server Slam nagyon közel volt a végleges verzióhoz. Aki élvezte a stressz tesztet, az valószínűleg élvezni fogja a megjelenéskor érkező változatot is. A WoWHead egyébként Piepiora bejelentése óta már elő is ásta a Diablo IV első napos frissítésének részleteit, és valóban nem piszkálták meg nagyon a játékot.

Az első tesztek alapján a Blizzard legújabb ARPG-je egy izgalmas út kezdete. A kritikusok többsége nem győzte dicsérni a Diablo IV-et, így jó esély van rá, hogy nem egy kukára való szemetet kapunk.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)