Hirdetés

A fejlesztők is tudták, hogy bukásra van ítélve az Amazon csúnyán elhasalt játéka

|

Érdekes nyilatkozatot tett egy korábbi fejlesztő a Crucible és az Amazonnál uralkodó munkakörülmények kapcsán.

Hirdetés

Korábbi nehézségek ellenére az Amazon jóvoltából is érkeztek olyan játékok, amelyeknek sikerült rengeteg ember figyelmét felkelteniük, és alapvetően nem is lettek rosszak.

A szebb napokat is látott, de azért még frissülő New World remekül indult, aztán fokozatosan eltűnt a játékosok egy óriási része. Később befutott a Dél-Koreában már bizonyított Lost Ark, ami várhatóan hosszabb ideig lesz képes megőrizni a méretes rajongótáborát. Nagyjából két évvel ezelőtt viszont volt egy csúfos kudarcba fulladt próbálkozása a kiadónak.

Hirdetés

2020 májusában megjelent ugyanis a Crucible nevű hero shooter, ami a jól megszokott receptet követte, tehát különböző képességekkel rendelkező karaktereket irányítva lövöldözhettünk benne. Viszonylag hamar kiderült, hogy valami nincs rendben a projekt háza táján, aztán kicsivel később be is zárt a bazár, még ugyanabban az évben leállt a fejlesztéssel a Relentless Studios és az Amazon.

Stephen Dewhurst korábban fejlesztőként az Amazon Games csapatát erősítette, és elmondása szerint már akkoriban is elég egyértelmű volt, hogy bukni fog a Crucible, az Amazon pedig nem egy olyan hely, ahol jó dolog a játékfejlesztés. Dewhurst úgy véli, hogy alapvetően a vezetőséggel is sok a probléma, ami abból származhat, hogy a korábbi sikereik miatt azt hihetik, más téren is hasonló eredményt fognak produkálni.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

A fejlesztő szerint megtiltották neki, hogy bármit is megtanuljon a művészi vagy éppen mérnöki teendők kapcsán, és más munkakörben sem tevékenykedhetett. Pedig ezek sokat segíthettek volna, hogy még jobb játékfejlesztő legyen belőle, de úgy tűnt, hogy az Amazon csak azt a munkát engedélyezte neki, amire fel lett véve.

"Amikor az Amazonnál voltam, és mérges voltam az irányelv miatt, nagyon absztrakt volt emberekkel vitatkozni. Jobb lennék a munkámban, ha megengednék, hogy megtanuljam ezeket a dolgokat, erre egy csomó fejes úgy volt vele, hogy miért segítene a munkámban az, ha új dolgokat tanulnék meg?"

- írta le a furcsa munkahelyi kultúrát Dewhurst.

Persze pozitív hozadékai is voltak az Amazonnál eltöltött időnek, hiszen Dewhurst sok új tudással gazdagodott, rengeteg emberrel találkozott, és nem mellesleg a vállalat elég jól fizetett.

Szerintetek is látszott, hogy kudarcra van ítélve a Crucible? Min lehetett volna változtatni a siker érdekében?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)