Hirdetés

A Ghost of Tsushima egyik fő fejlesztőjével erősített a State of Decay játékok stúdiója

|

Erős váltás ez egy nagy PlayStation-siker után.

Hirdetés

Az egyre több felhasználóval rendelkező Game Pass komoly fegyver a Microsoftnál: hónapról hónapra újabb játékokkal bővül, ráadásul a belsős stúdióknál készülő projektek már a megjelenés napján elérhetőek az előfizetők számára. Nem csoda hát, hogy a vállalat folyamatosan vásárol hol kis csapatokat (akárcsak a Ninja Theory), hol nagy kiadókat (mint amilyen a Bethesdát is birtokló ZeniMax), és Phil Spencer szerint ezzel a szokásukkal a (közel)jövőben sem hagynak fel. 

Hirdetés

Persze a "zöldek" nem csupán csapatokkal, hanem szakemberekkel is erősítenek, amikor csak lehet. Ezúttal a State of Decay játékokat jegyző, 2009-ben alapított Undead Labs kapott egy új munkatársat Connie Griffith személyében, aki fő tartalomtervezőként segíti majd a munkájukat. Griffith előzőleg a Sucker Punch Productions-nál a Ghost of Tsushimán dolgozott vezető dizájnerként, de megfordult megfordult hasonló pozíciókban a Wizards of the Coastnál, az ArenaNetnél, a Carbine Studios-nál és a Blizzard Entertainmentnél is. 

Az Undead Labs egyébként jelenleg a State of Decay 3-on dolgozik, amit tavaly júliusban lelepleztek, azonban nem sokkal később hozzátették, hogy még sehol nem tart a fejlesztése. Remélhetőleg Connie Griffith bevonásával egy minőségibb folytatást kaphatnak majd a rajongók. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)