Hirdetés

A Ghost of Tsushima kreatív rendezője szerint ezért ne várjunk karma rendszert

|

A Ghost of Tsushima története fontosabb, mint a morális skála, amely elvinné a fókuszt a főhős útjáról.

Hirdetés

A 18 percnyi Ghost of Tsushima játékmenetből számos érdekesség kiderült (öt dologról mi magunk is beszámoltunk), amelyek közül az egyik a többfajta játékstílus volt. Harcolhatunk ugyanis szemtől szemben, vérbeli szamurájok módjára, de akár lopakodva, ügyeskedve is. Az a kérdés is felvetődött az interjú során, hogy a játékban szerepelni fog-e valamiféle karma rendszer, mint amilyen a szintén Sucker Punch által fejlesztett, ugyancsak PS4-exkluzív Infamous szériában is helyet kapott.

Hirdetés

A játék rendezője, Nate Fox számos érdekességet mesélt a harcrendszerről a nekünk adott interjújában, például megtudhattuk, hogy a szamuráj harci stílus lesz az alap, de a mongolok pusztítása után Jin is kénytelen belátni, hogy a hagyományos módszerek nem mindig vezetnek célra, így magába kell szívnia a szellem-technikát, használnia a kevésbé tiszteletre méltó, de sokszor hatékonyabb lopakodást is.

A Ghost of Tsushima kreatív rendezője, Jason Connell most még többet árult el erről az amerikai IGN.com riporterének nyilatkozva. Connell szerint a történet során láthatjuk majd, ahogyan Jin szamurájból a legendás szellemmé válik (innen ered a játék címe is ugyebár) és vannak olyan fontos pillanatok a sztoriban, amelyek jobban tükrözik ezt a változást, mint mások. De a valóság az, hogy az említett momentumokat leszámítva továbbra is játszhatunk szamurájként, csupán még erősebbé kell válnunk. Connell elárulta, hogy nem fognak arra kötelezni minket, hogy válasszunk a szamuráj és a szellem között. 

Nyilván ebben a relációban felmerül a jó-rossz tengely, Connell elmondása alapján gondolkodtak egy morális mérlegen, mert az InFamous: Second Sonban is használták, de rájöttek, hogy fontosabb számukra az, hogy elmesélhessék a hős változását, fejlődését, ebbe pedig nem fér bele az, hogy egyik pillanatról a másikra valaki teljesen mássá változtassuk Jin Sakait. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)