Hirdetés

A játékosok tehetnek róla, hogy a Starfield bizonyos tekintetben a múltban ragadt

|

A Bethesda megpróbált a rajongók visszajelzéseire támaszkodni, ezért visszafordult a Fallout 4-gyel megkezdett útjáról.

Hirdetés

Végre megvolt a nagy Starfield bemutató, és bár az nem nyűgözött le mindenkit, most már legalább tudjuk, hogy mire számíthatunk majd a sokáig hét lakat alatt őrzött monumentális szerepjátéktól. Egy hatalmas galaxist utazhatunk be, hajókat építhetünk, és szabadon felfedezhetünk bármit a végső határon túl.

Ami viszont akkor még nem derült ki egyértelműen, az a sztori prezentációjának módja. A Bethesda válaszolt a rajongók ezzel kapcsolatos kérdéseire, és elárulta, hogy a Starfieldben visszatérnek majd az FPS nézetű, néma főhős által vezetett dialógusok.

Hirdetés

Akik nem játszottak a Fallout 4-gyel, azoknak ez természetes lehet, de a Bethesda egy új megközelítéssel próbálkozott a posztapokaliptikus szerepjátékban. A kamerai kivételesen külső nézetbe váltott beszélgetés közben, emellett pedig saját hangot és személyiséget is kapott a főhős.

Ezt sokan nem szerették, mondván, hogy a megoldás korlátozta a választható dialógusopciókat, és rombolta valamelyest a helyzet átélhetőségét. Úgy néz ki, hogy ebben a Bethesda is egyetértett a játékostáborral. A Starfieldben legalábbis már biztosan visszatérnek Todd Howardék a korábbi megoldásokhoz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)