Hirdetés

A kalózkodás miatt nem lett a Kingdoms of Amalur PC exkluzív

|

Divatos téma előhozni manapság a PC-s kalózkodást, mint minden baj forrását. (egyesek szerint a globális pénzügyi világválság is innen ered :)) Most a Reckoning vezető designere fejti ki a véleményét a témában.

Hirdetés

 

A napokban jelenik meg a Kingdoms of Amalur, s eme jeles esemény alkalmából aki él és mozog (no meg akire az EA marketingszakemberei ráböknek) nyilatkozik a játékkal kapcsolatban.

Így tett Ian Frazier is, aki a vezető tervező posztot tölti be a csapatnál. Szerinte a csak PC-s játékokon a kalózkodás miatt nem lehet elég pénzt keresni, kivéve persze ha az egy MMO. Az egyik első játék, melynek a fejlesztésében részt vett, a Titan Quest volt, mely annak rendje és módja szerint behalt a kalózkodásnak köszönhetően. Ez az oka annak, hogy a fejlesztők kénytelenek konzolokra is kihozni a játékokat, még akkor is ha ez azt jelenti, hogy egyáltalán nem fogják kihasználni a modern PC-k adta lehetőségeket. Vitatkoznék egy sort az úriemberrel, de nem teszem, ti viszont ne fogjátok vissza magatokat, hozzatok fel ellenérveket, mellyel megcáfoljátok az állítását.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)