Hirdetés

A következő boss legyőzésében már a Sony mesterséges intelligenciája is segíthet

|

Az új szabadalom teljesen átalakítaná a nehézségi szintekről eddig alkotott képünket.

Hirdetés

Biztosan előfordult már veletek is, hogy azért hagytatok félbe (legalább egy napra) egy single player játékot, mert sokadjára sem sikerült lenyomni egy bossharcot. Tökéletes példa a Dark Souls széria, aki találkozott már bármelyik résszel, tudja, miről beszélünk.

Persze valahol épp az a célja ezeknek a harcoknak, hogy rendkívül nehezek és taktikusak legyenek, napokig egy ellenféllel küzdeni egy kicsit sem szórakoztató. Ezt a Sony is pontosan tudja, ezért is jegyeztettek be egy új szabadalmat, amely az ilyen helyzeteken kíván segíteni.

Hirdetés

Az új technológia képes megtanulni, hogy a játékosnak milyen a stratégiája, az eszközhasználata, sőt, azt is figyeli, hogy a karakter, akit nem sikerül legyőzni, hogyan harcol. Egy idő után a mesterséges intelligencia elkezdi átalakítani az ellenfél harcrendszerét vagy akár a védekezését, hogy a játékos könnyebben áttörhessen rajta.

A technika azonban nem csak könnyíteni tud a játékon, azt nehezebbé is teheti, ha úgy érzékeli, hogy a játékos túl gyorsan halad át a feladatokon. Ebben az esetben, ha a módosítások után is jól teljesít, jutalmakhoz juthat az, akin nem tud kifogni a rendszer.

Nektek melyik boss okozott utoljára fejtörést? Mennyi idő volt végül legyőzni?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)