Hirdetés

A Metro fejlesztői aggódnak, hogy később problémákat okozhat az Xbox Series S

|

A fejlesztők között is megoszlanak a vélemények arról, hogy a Microsoft gyengébb konzolja milyen hatással lesz a játékiparra.

Hirdetés

A konzolok világában megszokott volt, hogy egy-két gép van, és azokra kell optimalizálni, de már az előző generációban is okozhatott némi kényelmetlenséget, hogy mind a Microsoft, mind a Sony előállt egy frissített, erősebb modellel, miközben nem mondott búcsút a gyengébb hardvereknek sem. Lehet, hogy idővel lesz majd PlayStation 5 Pro és Xbox Series X... nos, X is, de már most sem könnyű a helyzet az Xbox Series S miatt.

A meglehetősen olcsó, de 4K-s felbontásra nem képes masina egyesek szerint nem hátráltatja a fejlesztést, de mások úgy gondolják, lehetnek gondok a jövőben. Utóbbiak táborát erősíti a 4A Games technikai vezetője, Oleksandr Shyshkovtsov, aki attól tart, a gyengébb GPU rossz hatással lesz a folyamatokra.

Hirdetés

Elmondta, most van egy megoldásuk, amivel elkerülhető a teljesítményromlás, de ő ezzel még nem elégedett. A Metro játékok egyébként sem arról híresek, hogy minden rendben van velük technikai oldalon, de reméljük, a csapat azért kitalál valamit, és képes lesz továbbra is élvezetes címeket alkotni, illetve a Microsoft is mindent megtesz, hogy megkönnyítse partnerei életét. 

Idén érkezik a Metro Exodus Enhanced Edition, ami Xbox Series X-en és PS5-ön 4K-ban és 60 fps-sel, Series S-en pedig 1080p-ben fog futni, de a ray tracing minden platformon elérhető lesz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)