Hirdetés

A Nintendo nélkül nem lenne Bayonetta 2

|

Atsushi Inaba, a Platinum Games producere elárulta, hogy a Bayonetta 2 Wii U-exkluzivitása nem csak egy egyszerű megállapodás eredménye.

Hirdetés

Az előző rész rajongói felháborodásuknak adtak hangot, mikor a Nintendo Wii U kezdeti felhozatalában szereplő Bayonetta 2-ről kiderült, hogy más platformra nem is tervezik kiadni.

Az előző részt kiadó Sega helyett a Platinum úgy döntött, egy erősebb, befolyásosabb cég kezébe adja a kiadás jogát, ekkor jött képbe a Nintendo. "Nem úgy tekintünk erre, mint egy platformváltoztatásra, egy partnert kerestünk a Bayonetta 2 elkészítéséhez és a Nintendo egy erős és kooperatív parnernek bizonyult, aki hajlandó volt velünk együtt megalkotni és fejleszteni a Bayonetta 2-t."

Szükségtelen amiatt aggódnunk, hogy a platformváltás kihatással lesz az alap játékmechanizmusra:

"A játékaink alap keretrendszerét PC-n alkotjuk meg, szóval a harverváltozások nem befolyásolják játékaink elkészítését. Már elkészítettük a saját motorunkat, amivel több platformon is dolgozhatunk."

Bővebb részleteket nem ismerhettünk meg, mivel Inaba nem árulhatott el mindent, de hamarosan minden kiderül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)