Hirdetés

Codemasters: PlayStation 4-re könnyebb fejleszteni

|

Az éppen a GRID 2-n dolgozó Codemasters megosztotta tapasztalatait a nagyérdeművel a PS4-re való fejlesztésről.

Hirdetés

Clive Moodyt, a Codemasters producerét az EDGE magazin kérte meg, hogy beszéljen egy kicsit arról, hogy milyen fejleszteni a PlayStation 4-re a PlayStation 3-hoz képest:

„Nem titok, hogy a PS3-nak egy nehezen kezelhető és trükkös architektúrája volt.” – válaszolt Moody.

„Emiatt nekünk és sok más fejlesztőnek nagyon sok idejébe került, hogy kifacsarja a legjobb teljesítményt a gépből. Azt hiszem, hogy a PS4 esetében ezt könnyebb lesz elérni. Az utolsó dolog, amire szükségünk van, hogy valami a fejlesztés útjába álljon, ezért ez egy remek újdonság.”

Moody továbbá azt is kijelentette, hogy a GRID 2 csak a jelenlegi konzolgeneráció tagjaira fog megjelenni, PlayStation 4-en tehát nem fogjuk viszont látni.

A GRID 2 május 31-én jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)