Hirdetés

A Silent Hill 2 remake készítői megvédték a sokat ekézett Konamit

|

A Bloober Team vezetője szerint a vállalat tudja, hogy mit csinál.

Hirdetés

Ha össze kellene állítanunk egy listát a játékosok által legjobban gyűlölt kiadókról, valószínűleg a Konami ott lenne a dobogón, és nem érdemtelenül. A rajongók nehezen felejtik el a vállalat olyan lépéseit, mint a Hideo Kojimával való szakítás, a Silent Hills elkaszálása vagy éppen az, hogy pacsinkókkal szúrta ki a szemüket AAA-s videojátékok helyett, és a sort még folytathatnánk. 

Azóta a Konami igyekszik felhozni magát, nemrég például egy rakás Silent Hill projektet bejelentett és egyik sem volt pacsinkó, sőt, szerepelt köztük a Silent Hill 2 remake, amelyen a túlélőhorrorokban jártas Bloober Team (Layers of Fear, The Medium) dolgozik. 

Hirdetés

A csapat elnöke, Piotr Babieno az amerikai IGN-nek adott interjújában mesélt arról, hogy szeretnének olyat alkotni, amire az elcsépelt sétaszimulátor kifejezés nem illeszthető rá. Bár igyekeznek megtartani a saját stílusukat, a Silent Hill 2 remake esetében ez nem korlátozódik a környezet általi történetmesélésre, sokkal nagyobb léptékű projektről van szó több akcióval. A beszélgetés során Babieno szakított időt arra is, hogy megvédje a Konamit és rámutasson a változására: 

"Természetesen nem árulhatok el minden részletet, de úgy gondolom, hogy azok az emberek, akik most a Konami Gaminget irányítják, értik, hogyan működik a játékfejlesztés. Olyan cégektől jöttek, amelyek sok remek projekten dolgoztak, és egészen biztos vagyok benne, hogy nagyszerű döntéseket hoznak a partnerek és projektek kiválasztásával... Megértem, hogy az emberek egy kicsit dühösek a Konamira a múltban történt dolgok miatt, de azt szeretném mondani, adjatok nekik időt, mert ők tudják, mit csinálnak."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Silent Hill 2 remake tiszteletben fogja tartani a klasszikus játékot, sőt a Bloober Team túlságosan is ragaszkodott az eredetihez, a Konaminak kellett győzködnie őket, hogy merjenek változtatni. Ezek közé tartozik az is Babieno szavai alapján, hogy nagyobb hangsúlyt kapnak a morális döntések: 

"Az az elképzelésünk, hogy olyan játékokat készítünk, amelyek hatással vannak rád, hogy jobban felfedezd nem annyira a karaktereinket és nem feltétlenül az általunk létrehozott univerzumot, hanem önmagadat. Mert azok a választási lehetőségek, amelyeket a játékban kínálunk, lehetővé teszik, hogy jobban megértsd: »Én milyen ember vagyok? Miért ezt a döntést hoztam, és miért nem a másikat? Valami baj van velem?« [...] A játékok révén lehetőségünk van az önellenőrzésre, így jobban megértjük magunkat és másokat is."

Hogy mi sül ki az Unreal Engine 5-tel készülő Silent Hill 2 remake-ből és sikerül-e a Konaminak vele javítani a renoméján, az várhatóan idén kiderül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)