Hirdetés

A Ubisoft szerint csak azért nem kérünk az NFT-s játékokból, mert nem értjük őket

|

A francia kiadó két vezetője azt nyilatkozta, hogy a gamerek nem látják a Quartz "végjátékát".

Hirdetés

Ugyan a fejlesztők túlnyomó része azokkal a játékosokkal ért egyet, akik nem szeretnék, ha az NFT-őrület a videojátékokba is begyűrűzne, a nagy kiadók döntéshozói sokszor az ellentétes véleményt képviselik. Így vannak ezzel a Ubisoftnál is, ahol kifejezetten csekély tényleges forgalmat bonyolítva, bevallottan tapogatózó, kísérleti jelleggel indították el a Quartz nevű kezdeményezést.

Az NFT-ként működő kozmetikai tárgyak nem éppen baráti fogadtatása azonban nem vetette fel annak a lehetőségét a cégnél, hogy a szisztéma később sem lesz ínyére a gamereknek.

Hirdetés

Nicolas Pouard és Didier Genevois egy interjúban mesélt nemrég a Quartz fogadtatásáról, ebben pedig úgy vélekedtek, hogy a játékosok nem értik igazán az NFT játékok koncepcióját, ezért állnak hozzá ilyen ellenségesen.

"Nos, számítottunk erre a reakcióra. Tudjuk, hogy ezt a koncepciót nem éppen egyszerű megérteni. De a Quartz csak az első lépés, ami idővel valami sokkal nagyobbhoz vezet. Valamihez, amit könnyebben megértenek majd a játékosaink."

- kezdte a magyarázatát Pouard.

Később pedig azt is megmagyarázták, miért értjük félre a kezdeményezést, méghozzá úgy érzik, rossz aspektusokra koncentrálunk.

"Egyelőre az NFT-k jelenlegi helyzete és kontextusa miatt a gamerek tényleg azt hiszik, hogy az NFT-k elsősorban tönkreteszik a bolygót, másodsorban pedig spekulációs eszközként működnek. De amit mi látunk elsősorban, az a végjáték. Az, hogy a játékosoknak egy lehetőséget adjunk, hogy eladják a tárgyaikat, miután végeztek velük, vagy az adott játékkal."

- fejtette ki Pouard, a Ubisoft Innovations Lab alelnöke.

"Továbbá, ez része egy paradigmaváltásnak a gamingben. Az átállást egy gazdasági rendszerről a másikra nem egyszerű kezelni. Van sok szokás, amit le kell vetkőznünk és beidegződések, amiket el kell hagynunk. Ez időbe telik. Ezzel tisztában vagyunk"

- tette hozzá.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az interjú más részeiben a játékokba integrált NFT-ket az olyan járulékos előnyökhöz hasonlították a Ubisoft munkatársai, mint az, hogy az Assassin's Creed játékokkal játszva történelmi ismereteket szerezhetünk. Így szerintük a kozmetikai cuccokon keresztül felmerülő pénzszerzési lehetőség is csak egy hasonló bónusz lesz, ami az alap játékélményt nem érinti.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)