Hirdetés

A Virtua Fighter fejlesztői azt akarják, hogy érezzétek a fájdalmat

|

Nem véletlen, hogy a Virtua Fighter 5-ben a karakterek nagyon extrém módon viselkednek.

Hirdetés

"Folyamatosan azt a kérdést tesszük fel magunknak, hogy a harcban vajon mi az, ami jó érzést kelt? Az egyáltalán milyen érzés? A válasz pedig sokat változott az idők során." - mondta Daichi Katagiri, a Sega AM2 Virtua Fighter 5-ért felelős igazgatója a fejlesztői naplóban.

"Egyszerűen fogom kifejezni magam: azt akarjuk, hogy a játékosok érezzék a karakter fájdalmát" - tette hozzá kollegája, Makoto Osaki.

"Például amikor egy pörgőrúgást hajtasz végre, az ellenfeled teste a levegőbe emelkedik. A karakter igencsak kifacsarodik, hiszen az arca az egyik irányba fordul, a teste a másikba. A valós életben ilyen nem történne."

"Meg vagyunk arról győződve, hogy az ilyen extrém mozdulatok jobbá teszik a játékélményt és élvezetesebbé teszik a játékot."

Mindezt egy, a Virtua Fighter 5 második kiadásáról szóló (a játék Japánban eredetileg 2006-ban jelent meg arcade gépekre) fejlesztői naplóban mondják el a szakemberek, amely alább tekinthető meg:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)