Hirdetés

A Wild Hearts olyan nehéz, hogy még a készítőit is megizzasztja

|

A végén még a soulslike címek rajongóit is megszólíthatja a Monster Hunter-széria új riválisa.

Hirdetés

Habár most a fél szerkesztőséget a múlt héten elrajtolt Hogwarts Legacy foglalja le, az élet és a játékipar bizony teljes gőzzel zakatol tovább, holnap pedig egy kifejezetten izgalmas megjelenésre kerül sor a PC-re és új generációs konzolokra érkező Wild Hearts képében. A Dynasty Warrior sorozatot is elkövető Omega Force újdonsága az Electronic Arts égisze alatt jelenik meg, és Azuma fantasy világába kalauzol el minket, ahol a Kemonónak hívott óriási bestiákra kell majd vadásznunk.

A Konami-féle Monster Hunter sorozat kihívójának játékmenetéről korábban részletesen meséltek az alkotók, így már jól ismerhetjük a szóló és kooperatív élvezeteket is nyújtó kaland sava-borsát, a Karakuri mechanikát. Ennek lényege, hogy a vadászat során mindenféle segédszerkezeteket, például csapdákat és védműveket építhetünk, melyekre bizony nagy szükségünk is lesz.

Hirdetés

Az amerikai IGN ugyanis nemrég közvetlenül a készítőktől tudta meg, hogy a Wild Hearts alaposan odacsap a nehézség terén. A magazin a játék két társrendezőjével, Takuto Edagawával és Kotaro Hiratával készített interjút, akik közül az előbbi elárulta, hogy ha nem készül fel megfelelően, a legkeményebb kemonók még ők is kifektetik.

Ennek kapcsán került szóba, hogy valójában a játék védjegyének számító építkezős mechanika is csak azért került be a repertoárba, mert a fejlesztés során rádöbbentek, hogy egyszerűen túl nagy a különbség szörnyetegek és a játékosok ereje között, nyilván nem az utóbbiak javára.

"A Karakuri rendszer beemelése előtt a Kemonók túl erősek volt a játékosok számára. Egyszerűen hatalmas lények voltak, túl nagy erővel. De aztán jött a Karakuri ötlete, és akkor rájöttünk, hogy így talán már a Karakuri mechanika lett túl erős! [...] Biztosítani akartuk, hogy a Kemonók tényleg kemények és nagyon nehéz legyőzni őket, mert azt akartuk, hogy a játékosok érezzék, hogy ez egy kihívást jelentő vállalkozás. De a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy megtaláljuk a megfelelő egyensúlyt a Kemonók tényleges ereje és a játékosoké között."

- mesélte Hirata, mi pedig a saját és az olvasóink szellemi épsége érdekében is reméljük, hogy végül tényleg sikerült megtalálniuk az arany középutat.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A készítők elmondása szerint a Karakuri rendszer elsajátítása jelenti majd a választóvonalat a remek Wild Hearts játékosok és a kezdők között, így még az sem fogja megúszni az építkezést, akit kevésbé vonz a vadászat ezen része.

A jó hír, hogy aki végképp nem boldogul, az a legfeljebb 3 főt támogató crossplay multiplayer-üzemmódnak hála segítséget is hívhat az ütközetekbe, amiből Hirata szerint még tanulhatunk is a későbbi összecsapásokra nézve.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)