Hirdetés

Alpha Protocol - Otthon, édes otthon

|

Az Obsidian Entertainment késő ősszel érkező szerepjátékában kiemelten fontos szereppel bírnak a menedékek.

Hirdetés

Októberben mutatkozik be az egykori Black Isle Studios veteránjaiból verbuválódott Obsidian Entertainment első, saját ötleten alapuló szerepjátéka, az Alpha Protocol.



A látványos grafikai fejlődésen átesett játék még mindig messze van attól, hogy a legszebb Unreal Engine 3 hajtotta címként ünnepeljük, de most már legalább rá lehet fogni, hogy megfelel a kor követelményeinek. Egy szerepjáték esetében azonban soha nem a grafika az első, legalábbis így vélekednek azok a szerepjátékosok, akik nem az utóbb 2-3 évben kötöttek ismeretséget a műfajjal.



A történet, a karakterfejlődés, a párbeszédek, a küldetések változatossága, maga a játékmenet... elsősorban ezek a banánhéjak bizonyulhatnak csúszósnak egy-egy projekt esetén. Egyelőre még nem tudjuk biztosan megítélni, hogy minden akadályt sikerrel vesz-e az Alpha Protocol, de a Planescape Torment (Chris Avellone) és a Vampire: Bloodlines (Brian Mitsoda) íróinak neve sokak szemében jelenthet garanciát a minőségre. Brian keze nyomát viseli magán a Bloodlinesból ismert menedékek rendszere. A továbbfejlesztett biztonságos lakhelyek a missziók között vásárlásra, információszerzésre, felszerelésünk fejlesztésére szolgálnak egyebek mellett.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)