Hirdetés

Botrány: kiszállt az Obisidan az Armored Warfare fejlesztéséből

|

A világ egyik legjobb fejlesztőcsapatát a jelek szerint azért rakta ki a kiadó, mert azok nem akartak egy egyszerű World of Tanks klónt fejleszteni.

Már az Armored Warfare bejelentésekor sem értettük, hogy a Fallout: New Vegast, South Park: The Stick Of Truth-t, vagy képp a KotOR 2-t fejlesztő Obsidian miért egy free-to-play játékot fejleszt ahelyett, hogy egy sztoriorientált AAA címbe fektetnék az erőforrásaikat, de a jelek szerint ennek az időszaknak vége. A kiadó és a fejlesztőcsapat is egy-egy visszafogott közleményben tudatta a világgal, hogy a srácok kiszálltak az Armored Warfare mögül, de a jelek szerint a háttérben ennél komolyabb dolgok húzódtak.

A fejlesztést az orosz kiadó, a  MailRU folytatja, akik az egyik tanácsadó szerint semmi mást nem szerettek volna, csak kiharapni egy szeletet a World of Tanks tortájából. A játék kizárólag az orosz piac igényeinek megfelelően készült, ebből adódóan pedig voltak komoly problémái és hiányosságai.

A dizájnerként besegítő fórumozó Redditen osztotta meg a közönséggel, hogy az ötleteiket egyáltalán nem vették át, a kiadó elégedett volt a jelenlegi állapotokkal, sőt, miután kiderült, hogy külsősöket is bevont az Obsidian (akik ráadásul nem is oroszok), nem kifejezetten voltak boldogok.

Bár a stúdió hajlandó lett volna folytatni a munkát, a szerződést a kiadó felbontotta, így mostantól házon belül zajlik a fejlesztést. Az igazat megvallva annyira nem is bánjuk a dolgot, koncentráljanak csak a Tyranny-ra és a Pillars of Eternity 2-re.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)