Hirdetés

Army of Two: The Devil's Cartel - tudták, hogy bukás lesz

|

A tavaly megjelent játék executive producere elmondása szerint túl későn érkezett, hogy megmentse a projektet.

Hirdetés

Áprilisban Chavával együtt teszteltük az Army of Two: The Devil's Cartelt, és bár nem találtuk kimondottan rossznak, azért az mégsem olyan jó, ha egy co-opra épülő játékból pont a co-op elemek hiányoznak.

Az azóta már bezárt Visceral Montreal nem végzett kifogástalan munkát, és ennek főleg az alacsony csapatmorál volt az oka. Julian Beak vezető producerként dolgozott a játékon, de nem a kezdetektől felügyelte a fejlesztést. A Videogamer szerint LinkedIn profilán részletezte, hogy a fejlesztés körülményeiből már jó előre látszott, hogy a végleges termék nem fog minden lehetőséget kihasználni. Nagyon kevés ideje volt megváltozatni mindent, és túl későn sikerült pozitívra fordítani a csapatmorált. A stúdiót februárban, két hónappal a játék megjelenése előtt lőtték le. Beak egyelőre várja, hogy új megbízást kapjon az EA-től, reméljük, abból valami jobb sül ki.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)