Assassin's Creed: Origins - megint kiderült egy rakás új infó

|

Biodrón (avagy sas), ujjlevágás, levehető csuklya lesz, a vízi harc viszont kimarad az új Assassin's Creedből - már ha valódiak a mostani pletykák.

Emeld új szintre játékaid hangzásvilágát! Hirdetés

Szépen épülget az Assassin's Creed hype-kampánya, az elmúlt hetekben gyanúsan sok a szivárgás. A Ubisoft hallgat, de biztosra vehetjük az E3-as bejelentést, és nagyon valószínű az őszi megjelenés is.

Hirdetés

A 4chanre felkerült egy rakás új infó, és ugyan lehet, hogy az egész kamu, egyik mondat sem hangzik hihetetlennek.

Az Assassin's Creed: Origins egyik nagy újdonsága a sas lesz, akit felküldhetünk, hogy feltérképezze a terepet - ezzel váltják ki a tornyokat is. Bár tudunk majd hajózni, azt csak a közlekedéshez használjuk, nem kell a tengeren harcolnunk. A múltbeli helyszín az ókori Egyiptom, és ha minden igaz, kr. e. 1400-1200 körül járunk majd, viszont a modern kor is nagy szerepet kap. A jelenben (vagy közeljövőben) egy képzett asszaszinnal fekszünk be az új Animusba, és nagyobb terekben mászkálhatunk, több karakterrel léphetünk majd interakcióba.

A világ állítólag gyönyörű, de a játék a Syndicate motorjának javított változatát használja. Bejárhatunk majd oázisokat és szigeteket is, amik szintén csodálatosak. 

A történet kerül előtérbe, nincs multi. A főszereplőnek nincs neve, de a többiek később Shednek kezdik el hívni - így hívták a megváltás félistenét is. A játékidő egy részében rabszolgákat fogunk felszabadítani, de azt még nem tudni, a sztori középpontjában pontosan mi áll - annyi biztos, hogy nem az alma (de azért megjelenik majd). A Ubisoft trilógiát tervez, a második részben visszatér a főhős, azonban Görögországban fog majd kalandozni. A harmadikról nem tudni, de elképzelhető, hogy az ókori Róma lesz a színtér.  

Javulnak még a mechanikák is, többet lopakodhatunk, jobb élményt nyújt a parkourozás is, sokkal gördülékenyebb lesz (kb. mint a Watch Dogs 2-ben, ott azért azt nagyon eltalálták). Képességeinket három fán fejleszthetjük: mozgás, harc és lopakodás. Használhatjuk a rejtett penge kezdetleges változatát (le kell hozzá vágni egy ujjat, természetesen), valamint íjat, pajzsot, kardokat, dárdát és dobókéseket. A karakter bizonyos mértékben testreszabható, és bármikor eldönthetjük, viselje-e a csuklyáját vagy sem. 

Mit szóltok a fentiekhez? Szerintetek valóban ilyen lesz az Origins? Örülnétek neki, ha ilyen volna?

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!