Assassin's Creed Origins - ezért lesznek nehézségi szintek

|

A játék rendezője, Ashraf Ismail elmondta, hogy nem szeretnének kihagyni senkit az egyiptomi kalandból.

Minden nap új kedvezmények várnak az 576 Adventi Naptárban! Hirdetés

Ashraf Ismail nyilatkozata szerint az Assassin's Creed Origins egy keményvonalas RPG lesz, aminek megvannak a maga pozitívumai, például hogy a fejlesztőknek több lehetősége van feljebb tekerni a kihívás mértékét. Ettől függetlenül ez még egy sztoriban és felfedezni valóban gazdag cím, és ezt nem akarják elvenni senkitől.

Hirdetés

Sokan fognak játszani az Assassin's Creed következő részével, akiket a sztori és az egyiptomi környezet érdekel majd. Ezek a játékosok nem vágynak kihívásra, az ő kedvükért került be a nehézségi szint beállításának lehetősége.

"Ha te szeretnéd a legdurvább kihívást, akkor ott lesz neked a lehetőség, hogy a legnehezebbre rakd a játékot."

Egyébként ez a beállítás nem egy zárt rendszerben működik, tehát ha valakinek csak egy-egy bossal gyűlik meg a baja, akkor megteheti, hogy csak azokhoz lejjebb vesz a nehézségből.

A "Kell-e a játékokba nehézségiszint-választó?" kérdésről itt értekeztünk kicsit.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!