Hirdetés

Assassin's Creed Valhalla fejlesztőinek egy része elvileg kizárólag női főhőst akart

|

Az Assassin's Creed Valhalla narratív vezetője viszont ennek ellenkezőjét állítja.

Hirdetés

Korábban lehetett már arról hallani, hogy az Assassin's Creed Syndicate, Origins és Odyssey esetében is kizárólag női főszereplőt szerettek volna látni a játékban a fejlesztők, a Ubisoft vezetősége viszont minden egyes alkalommal megtorpedózta az ötletet. A legújabb hírek szerint pedig az Assassin's Creed Valhalla esetében is egészen pontosan ugyanez történt. 

Hirdetés

Mint ismeretes, az Assassin's Creed Valhalla főhősének nemét a játékosok fogják ledönteni, férfi vagy női Eivort irányítva is belevághatnak a kalandba, döntésüket pedig egyébként később bármikor megváltoztathatják, játék közben is "nemet válthat" karakterünk - ezt egyébként az ígéretek szerint a játékbéli Animus egyik fejlesztése teszi lehetővé, tehát valamiféle magyarázatot is kapni fogunk a dologra. Nyilván a választás lehetősége sosem rossz dolog, de most megint arról lehet hallani, hogy a fejlesztők nagyon nem ezt szerették volna eredetileg.

A Twitteren jelentek meg a hivatalos Assassin's Creed Symphony tour egyik grafikusának bejegyzései, aki belsős információkra hivatkozva mesél az Eivor neve körüli bonyodalmakról. Szerinte a fejlesztők teljesen egyértelműen női főhőst akartak. Az Eivor alapvetően is egy női név, egyetlen férfi Eivort sem találunk a skandináv utónévlistákban. Korábban is folyamatosan azon ügyködtek a fejlesztők, hogy végre egy fősodorbéli AC játéknak is kizárólag női hőse lehessen (eddig csak az eredetileg PS Vitára megjelent Assassin's Creed III: Liberationben, valamint a platformer Assassin's Creed Chronicles: Chinában kaptunk dedikáltan női főszereplőt). 

A Syndicate-ben végül egy testvérpár két tagját irányíthattuk felváltva, az Originsben csak nagyon picit kaptuk meg a kontrollt Aya felett, míg az Odyssey-ben a játék elején dönthettük el, hogy Alexiost vagy Kassandrát választjuk. Az említett tweetekben szereplő "informátor" elvileg a játék kreatív vezetőjével Ashraf Ismaillel is összetűzésbe került azért, mert a fejesek kötelezték a csapatot arra, hogy egy férfi Eivort is megalkossanak - Ashraf Ismail nemrég visszavonult, mivel kiderült, hogy csalta a feleségét, ezért tőle nemigen várható mostanában reakció mindezek kapcsán.

A Ubisoft vezetősége egyébként elvileg azzal magyarázta döntését, hogy egy női főhőssel egészen egyszerűen nehezebb lenne eladni a játékot, éppen ezért döntöttek úgy, hogy hosszú ideig csak a férfi Eivor szerepeljen a promóciós anyagokon, elég sokat kellett várni arra, hogy a női verziót is megmutassák nekünk.

Darby McDevitt, a játék narratív vezetője mindenesetre azt állítja, hogy nem teljesen igazak a most felröppent pletykák. Szerinte a játék története már a kezdetektől fogva úgy lett megtervezve, hogy női és férfi protagonistával is működjön. Véleménye szerint miután kipróbáltuk a Valhallát, érezni fogjuk, hogy egyszerűen lehetetlen lett volna az utolsó pillanatban belepakolni egy férfi főhőst is. Mélyebb részletekbe nem akart bocsátkozni, mert úgy gondolta, az már masszív spoilereket is érintene.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)