Hirdetés

Az Armed Assault késésének okai

|

A Tiscali Games elfogott egy nyilatkozatot a Bohemia Interactive Studiosnál ténykedő Marek Spaneltől, melyből kiderül, hogy miért is késik a katonai játékuk.

Hirdetés

Nos a jelek szerint a fejlesztők két ok miatt döntöttek a késleltetés mellett. Az egyik, hogy jelenleg nem állnak kapcsolatban a projekt kapcsán egyetlen nagyobb kiadóval sem, így a nemzetközi megjelentetés nehézségekbe ütközik és kénytelenek régiók szerint megjelentetni a játékot, ami azonban komoly erőfeszítéseikbe kerül. A másik ok, hogy úgy gondolják a fejlesztés nem állhat meg, szeretnék mind a játékot, mind az engine-t magasabb szintre emelni, mely persze már túlszárnyal az eredeti terveken, ám így jelentős mértékben nőhet a grafikai megjelenítés minősége, valamint a mesterséges intelligencia is okosodhat. Az egyetlen bökkenő, hogy ezen módosítások bizony időbe telnek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)