Hirdetés

Az F1 2011 a konzolok határait feszegeti

|

Stephen Hood, vezető tervező beszél arról, hogy nagyon okosnak kell lenni, hogy a több éves platformokra is a legjobbat tudják kiadni.

Hirdetés

Steven elmondta, hogy minden egyes újabb konzolgeneráció megjelenésekor a padlóról kell összeszedni az állunkat, és rá vagyunk csodálkozva a hardverelemekre, a fejlesztők is örülnek, hogy miket tudnak majd létrehozni. Aztán az új konzolokat megismerve, hamarosan ki lesz használva a teljesítményben rejlő teljes potenciál és évről-évre azon kell agyalni, hogy mi lehet még az a plusz, amit bele lehet passzírozni egy játékba, és a hardver is elbírja. Hiába vannak remek ötletek, ha a hardveres lehetőségek gátat szabnak a kivitelezésnek, és a mai piaci helyzetet tekintve senki nem engedheti meg magának, hogy a játékai ne legyenek a lehető legszebbek.

Példaként a vezető tervező a pit személyzetét említi meg, mely az F1 2011-ben az egyik legnagyobb technikai kihívást jelenti, mivel minden csapat esetében 15 animált karaktert kell megjeleníteni, ami több tucat embert jelent. Bár ez a látvány sok memóriát kíván, mégis okos ötlet beletenni a játékba, hiszen nagyban növeli a játékélményt.

"Az ilyen újításokat már jó előre tudni kell, és sokat kell gondolkodni azon, hogy megtaláljuk azt a megoldást, amivel újdonságokat tudunk hozni úgy,  hogy elég legyen a rendelkezésre álló memória" - fogalmaz Hood.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)