Hirdetés

Az Overwatch 2 PVE módja valójában csak egy lépés lett volna egy MMO felé?

|

Az Overwatch csapatának feje mesélt kicsit a Hero Mode halála kapcsán, de vajon ez csak a bizonyítvány magyarázata?

Hirdetés

A Project Titan neve sokatoknak ismerős lehet: a Blizzard legendás MMO-bukásáról van szó, aminek hamvaiból épült az Overwatch. Mostanra mindenki betéve tudja ezt a sztorit, de azt már talán kevésbé, hogy a Project Titan valójában mindig is beszédtéma maradt a Blizzardon belül.

Aaeron Keller kirakott egy méretes blogposztot, amiben elmagyarázott sok apróságot, ami az Overwatch 2 nagy PVE módjának, a Hero Mode-nak kukázásához vezetett. Keller nagyrészt kicsit átfogalmazva, de elismétli, hogy a Hero Mode projekt összeomlott a saját súlya alatt, és hogy továbbra is számíthatunk nagy, átvezetőkkel megspékelt sztori missziókra, melyek szezonálisan érkeznek majd. Ezek egyébként a Season 6-tól kezdőden fognak befutni, és tolják majd előre a világ narratíváját. Keller hozzátette, hogy a játékon kívül is bővíteni tervezik az Overwatch univerzumát.

Hirdetés

Ami viszont új információ volt a blogposztban, hogy az Overwatch valójában mindig is egy előfutára volt egy Overwatch MMO-nak, ami tulajdonképpen a Project Titan feltámasztását jelentette volna.

"Az Overwatch csapat a Titan maradványaiból állt össze. Az a játék egy FPS MMO volt, így az Overwatch csapat mindig is egy MMO csapatként gondolt magára. Amikor elkanyarodtunk az eredeti tervtől, és elkezdtük összerakni az Overwatch-ot, akkor mindig is ott volt bennünk, hogy egy nap visszatérünk majd az MMO-hoz. A terv az volt, hogy először mászunk, majd járunk, és utána futunk. Az Overwatch 1 volt a mászás, a dedikált PVE szekció pedig a séta, amit aztán az MMO (mint futás) követett volna. Ez volt a csapat fejében az indulás óta, és sokunk úgy érezte, hogy ez lesz a valódi kiteljesedése a Project Titannek."

Ez a terv már az Overwatch 2016-os megjelenésekor is erősen motiválta a csapatot. A PVE részleg csak egy lépcső lett volna az idővel érkező Overwatch MMO felé vezető úton.

"Amikor 2016-ban megjelent a játék már akkor elkezdtünk beszélgetni annak következő részéről. Visszatekintve nyilvánvaló, hogy nem figyeltünk oda igazán a létező játékra, ami már akkor egy elképesztően nagy siker volt."

Mielőtt bárki elkiáltaná magát, hogy "magyarázza a bizonyítványt", nem csak Keller állítja ezt. Már 2017-ben is voltak pletykák azzal kapcsolatban, hogy a Blizzard a PVE szekciót építgeti, és hogy egy Overwatch 2-t pedzeget a csapat a színfalak mögött.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Minden jel arra utal, hogy az ambíció temette el a talent fákat, a karakterfejlesztést és az ismételhető PVE kalandokat. Most hogy ezen túlesett a csapat, és mindenki eltemette az elmúlt évek bukdácsolásait, talán végre igazán az Overwatch 2 szolgáltatására koncentrálhatnak.

Ti mit gondoltok? Jó döntés volt ez így? Vagy azért MMO nélkül is kellett volna PVE fejlesztés?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)