Hirdetés

Az Ubisoft kevesebbet költ licencekre az Avatar bukása miatt

|

A film óriási siker, a játék minden, csak nem ász. Hol rontották el? Yves Guillemot nagyfőnök megmondja a tutit.

Hirdetés

Bár összességében az Avatar: The Game nem termelt veszteséget, azt azért elmondhatjuk róla, hogy jócskán alulteljesített az előzetes elvárásokhoz képest, illetve a sajtó sem volt különösebben elragadtatva a végterméktől.



A filmekből készült játékok, illetve a játékokból készült filmek általában egy fityinget nem érnek, de olykor akad néhány kivétel, amelyik erősíti a szabályt. Az Avatar: The Game egész jól fest a Far Cry 2 alatt már bizonyított Dunia motornak köszönhetően, még játszható is, de annyira azért nem jó, hogy ki tudjon emelkedni a mezönyből. Az pedig különösen fájdalmasan érintheti az Ubisoftot, hogy a film elképesztő sikere hangyányit sem lendített a játék eladásain.
Yves Guillemot, a cég atyaúristene befektetők előtt azzal védekezett, hogy az Avatar mozifilm premierje túl kései időpontra esett, emiatt maradt le a játék a potenciális karácsonyi vásárlókról. Ráadásul az ilyen jellegő játékokra jellemző túlzottan rövid fejlesztési idő sem tett jót a kicsinek (Az önkritika első jelei, ez már valami!).



A tanulópénzt megvizették, a leckét megtanulták, a jövőben pedig sokkal kevesebb licencelt filmes projektbe vágnak bele, helyettük inkább a saját márkaneveik folytatásaira koncentrálnak. Pedig nem is oly régen még hatalmas lelkesedéssel csacsogott az amlített cégvezér arról, hogy az Ubisoft majd milyen ügyesen fogja összemosni a filmes és a játékos élményeket a jövőben.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)