Hirdetés

Az Xbox Series X automatikus HDR-támogatásban részesíti a régi játékokat

|

Még az sem számít neki, ha a visszafelé kompatibilis címeket nem erre tervezték.

Hirdetés

Mióta rátehették a kezüket kiválasztott szakmabeliek, azóta szinte napi rendszerességgel tudhatunk meg valamilyen új - és nem ritkán izgalmas - érdekességet az Xbox Series X-szel kapcsolatban. Az már biztosnak mondható, hogy a konzol nem fog mostohán bánni a régebbi játékainkkal, ugyanis azok is profitálnak majd az NVMe SSD-nek köszönhetően drámaian lerövidülő töltési időkből, de még a Quick Resume funkcióból is. Utóbbi azt teszi lehetővé, hogy párhuzamosan több játékot is elindítsunk, és néhány másodpercnyi szünettel gyakorlatilag bármikor váltsunk közöttük.

Hirdetés

Emellett pedig az új hardver mindegyik játékból kihozza a maximumot, legyen szó felbontásról vagy a képfrissítés gyakoriságáról, sőt mint azt Jeff Grubb, a VentureBeat munkatársa élesben letesztelte, az auto-HDR funkciónak hála némelyik klasszikus jobban néz ki, mint valaha. Ami igazán lenyűgöző, hogy a fénysűrűség minden alkalommal elérte a kimagaslóan jó értéknek számító 1000 nitet.

A fenti videóban szereplő címek egyikét sem úgy tervezték, hogy kihasználja a HDR-képes tévék lehetőségeit, az Xbox Series X azonban megoldja ezt gépi tanulásos módszerrel, mégpedig anélkül, hogy a rájuk húzott filter negatívan érintené a játékok teljesítményét.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)