Hirdetés

Az Xbox új sikerjátéka nem jöhetett volna létre a Game Pass nélkül

|

Az Obsidian egyik fejlesztője őszintén beszélt arról, hogy milyen sokat köszönhet a szolgáltatásnak.

Hirdetés

A Game Pass jelenleg a legjobb ár-érték arányú ajánlat azok számára, akik a szabadidejükben játszani szeretnének, de nem akarnak nagyon sok pénzt költeni. Havi párezer forintért egy brutális felhozatalból válogathatnak, az újonnan előfizetők pedig 300 forintért kóstolhatnak bele a csomagba.

A szolgáltatás további előnye, hogy rendszeresen frissül, november első felében többek között a The Walking Dead: A New Frontier, a Football Manager 2023 és a Vampire Survivors kerültek be, míg a másodikban olyan címek érkeztek már a megjelenésük napján, mint a Somerville és a Pentiment. Utóbbi az Obsidian újdonsága, egy egyedi kaland- és szerepjáték hibrid, amely a egyenesen kihagyhatatlan. És az egyik fejlesztő szerint nem jöhetett volna létre másképp. 

Hirdetés

Az Obsidian veterán dizájnere és írója, Josh Sawyer a Waypoint Radionak árulta el, hogy játékuk csak azért születhetett meg, mert a Game Pass a blockbusterek mellett szokatlan játékokat is lehetővé tesz:

"Soha nem javasoltam volna a Pentiment elkészítését a Game Pass nélkül. Szó szerint nem csináltam volna meg. Egyszerűen nem hiszem, hogy lehetséges lett volna. A kiadók és a fejlesztők régi mentalitása általában a nagyobb befektetésekre összpontosít, magasabb megtérüléssel, és ebben a környezetben, ebben az ökoszisztémában nem ez a lényeg. [A Game Pass] az egyetlen módja annak, hogy a [Pentiment] életképes legyen. A saját érdekemben, hogy egy ennyire más játékot készítsek, teljesen megváltoztattam a gondolkodásomat a [Pentiment] esetében. Annyira szokatlan, annyira hiánypótló, egy kis közönségnek szól, és amíg ez a közönség rajong érte, addig rendben van."

Hogy ez mennyire így van, azt remekül példázza, hogy Sawyer már a pályafutása elején megkörnyékezte az ötlettel Feargus Urquhart stúdióvezetőt, amikor még mindketten a Black Isle-nél voltak, ám Urquhart aggódott amiatt, hogy keveseket fog lázba hozni a koncepció. Két évtizednek kellett eltelnie, hogy végre elkészülhessen a Pentiment, amelyen Sawyer mellett egy tizenkét fős csapat dolgozott. Remélhetőleg még sok ilyen projekt létrejöttét fogja segíteni a Game Pass.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)