Hirdetés

Viccesek próbáltak lenni a Battlefield 1 marketingesei, nagyon nem jött össze

|

A Battlefield 1 Twitter fiókját kezelők közül valaki kitalálta, hogy jó lesz égő katonák képére vicces szöveget írni. Gyorsan rájött, miért nem volt jó ötlet.

Hirdetés

A Battlefield 1-nek már nem nagyon kell marketing, jól fogy az első pillanattól fogva, az egekbe szökik a játékosszám, és valószínűleg nem fog bezuhanni két hónap után. 

Ugyanakkor nem baj, ha még karácsonykor is emlékezünk rá, ezen dolgozik az EA is. A Battlefield 1 Twitter csatornán az elmúlt 24 órában több, viccesnek szánt kép és gif jelent meg a #JustWWIThings hashtaggel, és ez az egész teljesen szembemegy azzal, amit mind a kiadó, mind maga a játék kommunikál az első világháborúról. Az egyiken egy csapat katona állt, háttérben egy lángoló léghajóval, a felirat pedig az volt, hogy "Amikor a csapatod kiválóan néz ki", vagy valami ilyesmi, nehéz lefordítani, ahogy a többit is. A lényeg, hogy ezek a trendi, fiatalos szövegek egy olyan játéknál, ami végig arról mesél, mennyire szörnyű volt az első világháború, és mennyire nincsenek igazából hősök, különösen furán néznek ki. 

Az EA azóta nem csak eltávolította a tweeteket, de közleményben bocsánatot is kért. A #JustWWIThings hashtag már júliusban is feltűnt, akkor a lángoló léghajó fényében sütkérezést találták romantikusnak. Persze kinek mi, és ha az internet mély bugyraiban (mint a tumblr, a reddit vagy a 4chan) találunk ilyen képeket, máshogy reagálunk rájuk, de azért hivatalos kommunikációban ezt használni mégsem a legjobb húzás.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)