Hirdetés

Battlefield 4 - mosópor és tampon közé szorítva

|

Tévéreklámban büntetnek a Battlefield 4 Second Assault pályái.

Hirdetés

A Battlefield 4 Second Assault DLC hivatalos trailerje után most kaptunk egy tévés reklámot is, amely a régi-új pályák izgalmait helyezi középpontba a játék Xbox One verziójának néhány in-game felvételét felhasználva. 

Nem is véletlen az Xbox One dominanciája a reklámban, hiszen akik a Microsoft next-gen masináját választották, már öt napja élvezhetik a Second Assault DLC izgalmait, feltéve persze, ha Premium előfizetők, ám a "mezei" Xbox One vásárlóknak sem kell sokáig várni, hiszen ők december 3-tól tölthetik a kiegészítőt. A többi platformra csak valamikor később érkezik a DLC.

Nektek hogy tetszik a Second Assault?   

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)