Hirdetés

A Tomb Raider fejlesztőihez igazolt a Battlefield Hardline rendezője

|

Ian Milham elhagyta a Visceral Games csapatát, most már a Crystal Dynamics-et erősíti a szakember.

Hirdetés

Ian Milham korábban a Battlefield Hardline kreatív rendezőjének pozícióját foglalta el a Visceral Games berkein belül, de ő volt a például a Dead Space sorozat művészeti vezetője is. Most munkahelyet váltott.

Milham ezután már a Crystal Dynamics-nél fog dolgozni, ahol nem kisebb feladatot bíztak rá, mint a Tomb Raider franchise rendezői posztját. Scot Amos, a Crystal Dynamics vezetője természetesen nagyon örül a neves szakember leigazolásának. Ian Milham is boldogságának adott hangot új munkahelye kapcsán:

"Mindig is a kalandjátékok szerelmese voltam. Mikor megnyílt számomra a lehetőség, hogy csatlakozzak a Crystal Dynamics-hez, egyből bele kellett vágnom a dologba. Ez Lara Croft otthona, aki az akció-kaland műfaj egyik legendája és a játékipar egyik bástyája. Már egy ideje csodálom a Crystal munkáját, mivel ők folyamatosan remek narratívával és csodás látványvilággal rendelkező játékokat szállítanak, melyek komplex játékrendszerrel és a játékos választási lehetőségeivel párosodnak. Nagyon izgatott vagyok azzal kapcsolatban, hogy merre tart a stúdió, és türelmetlenül várom, hogy én is a részese lehessek mindennek."

Remélhetőleg mi játékosok is széles mosollyal az arcunkon fogunk visszanézni erre a hírre a legújabb Tomb Raider játék kézhezvétele után. Addig viszont itt lesz a 20. évfordulós ünnepi kiadás, ami már PlayStation 4-re is érkezik október 11-én.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)