Hirdetés

Bemutatkozott az Alien: Isolation alkotóinak új FPS-e, és egészen más, mint amire számítottunk

|

A Sega és a Creative Assembly szerint a Hyenas a játékosok vágyait tükrözi.

Hirdetés

Bár a Total War szériát gondozó stúdió leginkább a stratégiai játékok műfajában mozog otthonosan, a múltban már többször is kokettált más zsánerekkel, olykor meglepően jó eredménnyel. Ilyen volt az Alien: Isolation is, amelyben Ellen Ripley lányának szerepében bújócskáztunk egy xenomorffal a Sevastopol űrállomáson. Miután mind a játékosok, mind a kritikusok körében kedvező fogadtatásra lelt a belsőnézetes túlélőhorror, joggal feltételezhettük, hogy előbb-utóbb elkészül a folytatása is, ám arra még mindig hiába várunk.

A csapat ehelyett egy másik projektnek szentelte a figyelmét az elmúlt négy évben az újabb és újabb Total War epizódok mellett. Azt nem tudjuk, hogy a Sega döntésén, vagy a Creative Assembly választásán múlott, mindenesetre a frissen leleplezett Hyenas című FPS oly messze áll az Alien: Isolation szellemiségétől, mint az LV-426 a Földtől.

Hirdetés

A PC-re, valamint a Switch kivételével minden releváns konzolra (PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S) érkező Hyenas az online multiplayer lövöldék szerelmeseit veszi célba. Története szerint a Föld pusztulását követően a gazdag kiváltságosok a Marsot vették birtokba, a többi túlélőnek pedig csak maradékok jutnak. Méghozzá szó szerint, mert kizárólag a Plundershipeknek nevezett gigantikus űrhajók rakományának (nosztalgiát ébresztő popkulturális emléktárgyak a Földről: Rubik-kocka, Sonic játékfigura stb.) kifosztása jelenti számukra a megélhetést.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A játékosok tehát egymással is rivalizáló csapatokba verődve, hiénák módjára vetik rá magukat a zsákmányra, de előbb még harcba bocsátkoznak a biztonsági szolgálatot ellátó klónokkal, zéró gravitációs környezetben, és olyan fegyvereket vetnek be, mint például a 2017-es Prey közönségkedvenc kötőhablövője.

David Nicholson executive producer szerint a modern lövöldék sikerének kulcsa, hogy megértsék mit akarnak a játékosok.

"Tudjuk, hogy valami igazán érdekes van a kezünkben, de azzal is tisztában vagyunk, hogy az esélyek ellenük szólnak. Ahhoz, hogy az iparág legnagyobb játékaival felvehessük a fegyvert, tudnunk kell, mit gondolnak a játékosok, méghozzá minél hamarabb. Szóval, ha benne vagytok, máris magunkkal viszünk titeket az útra. Éppen ezért a bejelentés után el is indítjuk az első nyilvános alfatesztünket."

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)