Hirdetés

A Fallout First szolgáltatással is akadnak gondok, a Bethesda reagált a panaszokra

|

A játékosok rengeteg bugot találtak a Fallout 76 előfizetéses újdonságaiban, a Bethesda pedig gyorsan magyarázkodik is nekünk.

Hirdetés

A napokban hatalmas port kavart, amikor a Bethesda váratlanul bejelentette, hogy a Fallout 76 mostantól egy premium előfizetéses szolgáltatással is rendelkezik, hiszen egyikünk sem értette, hogy egy amúgy is bukdácsoló játék esetén miért tartotta bárki is jó ötletnek a kiadónál, hogy további pénzt próbáljanak meg kicsalni az egyébként is csalódott rajongókból. Ha ez nem lenne elég, még az is kiderült, hogy az előfizetés mögé zárt extrák legalább ugyanolyan bugosak, mint az alapjáték, de a Bethesda szerint nem kell aggódnunk, mert ez az állapot csak ideiglenes.

Hirdetés

A Fallout 76 subredditen a játékosok jelenleg is gyűjtik az eddig talált bugokat és még csak alig 1-2 napja elérhető a szolgáltatás, de máris igen szép lista állt össze. A legnagyobb problémák valószínűleg a csomag legérdekesebb funkciójára, vagyis a privát szerverekre vonatkoznak, ugyanis a rajongók arra gyanakodnak, hogy annyira nem privát: egyrészt nem lehet beállítani, hogy csak meghívásos alapon működjön (jelenleg a barátlistáról bárki beléphet), másrészt az itt-ott felbukkanó halott NPC-k alapján sokan arra következtetnek, hogy ezek a világok nem új instance-ok, hanem újrahasznosítottak.

A visszajelzések szerint a Scrap Box, vagyis a végtelen nagyságú tároló sem működik, ugyanis többen írták, hogy mindent elvesztettek, amit ebben a dobozban tartottak. Érthető módon a közhangulat eléggé mélyponton van és ezt mi sem fejezi ki jobban, mint az az igen ellenszenves hangvételű paródia, ami a falloutfirst.com domainen megjelent a szolgáltatás bejelentését követően. A Bethesda időközben válaszolt a kritikákra és biztosítottak mindenkit arról, hogy már foglalkoznak a problémával:

"Az első vizsgálatot követően azt hittük, hogy kizárólag megjelenítési problémáról van szó, de egy újabb nyomozást követően kiderült, hogy egyes játékosok valóban elvesztettek olyan tárgyakat, amelyeket a Scrap Boxban tároltak. Ennek a problémának a megoldása jelenleg a legmagasabb prioritás a számunkra, illetve annak is keressük a módját, hogy visszaállítsuk az eltűnt tárgyakat."

A privát szerverekkel kapcsolatban a Bethesda azt nyilatkozta, hogy egy patchben szeretnének további opciókat biztosítani a szerverek elzárására, viszont az újrahasznosítással kapcsolatban nem értenek egyet a rajongókkal:

"Amikor egy Fallout 1st tag elindít egy Private Worldöt, egy új világ jön létre egy Amazon Web Services szerveren. Azok a játékosok, akik lootolt dobozokat láttak, valószínűleg az elvárt működéssel találkoztak. A loot instance-olva van minden játékos számára. Ahogy a Fallout 76 játékosok tudják, ha kilootolsz egy dobozt egy szerveren és átjelentkezel egy másikra, akkor az a doboz üres marad egy darabig."

Ez a válasz valószínűleg nem sok embert fog megnyugtatni, főleg ha figyelembe vesszük, hogy mennyi technikai probléma van még ezekkel a feature-ökkel, de egyelőre úgy tűnik, hogy ennyit lehet kihozni ebből a helyzetből. Az biztos, hogy a Fallout 76 nem képes levetni az átkot, ami megjelenése óta kísérti, valami javasasszonyt hívhatna már a Bethesda. Vagy mondjuk csinálhatnának már valamit jól is ebben a játékban. Csak ötlet.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)