Hirdetés

Így kommandírozza a tankokat Boris, a világ első RTS-ben használt neurális hálója

|

A Blitzkrieg 3 mesterséges intelligenciája nagyon más, mint amit a stratégiai játékokban megszokhattunk. Itt nem csal a gép, hanem tényleg gondolkozik.

Hirdetés

A különböző botok azért teljesítenek olyan jól bizonyos játékokban, mert amellett, hogy képesek párhuzamosítani bizonyos feladatokat, sokkal több információ áll rendelkezésükre, mint egy igazi játékosnak. Boris azonban nem így dolgozik.

A Blitzkrieg 3 mesterséges intelligenciája semmilyen rejtett információt nem használ stratégiája tökéletesítéséhez. Ehelyett néhány másodpercenként elemzi a játékállást, és a háttérben dolgozó neurális háló segítségével megpróbálja megtippelni, hogy mi lesz az ellenfél következő lépése, ez alapján pedig azonnal meg is tervezi az ellencsapást.

Ha ti is szembeszálltatok már vele, mindenképp számoljatok be a tapasztalatokról.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)